Sabrina Zorman Palmieri in Matjaž Zorman s steklenicami refoškovega deserta, vrhunskim kulinaričnim izdelkom, s katerim se v podjetju Palmieri podajajo na svetovni trg. / Foto: Tina Dokl

Z refoškovim desertom na tuje trge

Družinsko podjetje Palmieri je v torek na platformi IndieGoGo zagnalo kampanjo množičnega financiranja, s katero želijo na tujih trgih predstaviti serijo svojih prestižnih desertnih vin.

Trzin – Podjetje Palmieri, ki ga vodita zakonca Sabrina Zorman Palmieri in Matjaž Zorman, sicer Kamničana, ki sta svoje poslovne prostore našla v trzinski obrtno-poslovni coni, je svojo poslovno zgodbo pred slabim desetletjem začelo graditi na oljčnem olju.

»S tem se družina mojega očeta na jugu Italije ukvarja že okoli petsto let in tako sem ga v Sloveniji začela skupaj z možem prodajati tudi sama. Nato pa smo za kupce našega olja želeli razviti poslovno darilo in tako smo v svoje delo vpletli še refoškov desert,« je začetke uspešne zgodbe, ki se je iz pozornih poslovnih daril v zadnjih mesecih razvila v pravo gurmansko inovacijo, opisala Sabrina Zorman Palmieri. Skupaj z možem, ki velja za velikega gurmana, in ob pomoči kuharskega mojstra Gorazda Potočnika so osnoven refoškov liker, ki ga je že nekaj let mogoče najti na policah večjih trgovskih centrov pri nas, nadgradili v tri slastne produkte – refoškov desert z burbonsko vaniljo, medom in belim tartufom. Radi poudarijo, da gre za zgodbo o sodelovanju, ki je združila veliko slovenskega znanja. Že same surovine so v največji možni meri slovenske – tako refošk kot med in deloma beli tartuf. Veliko pozornosti so namenili lični embalaži in etiketi in v ta namen k sodelovanju povabili Fakulteto za dizajn, skupaj z Biotehnično fakulteto pa so razvili zahteven postopek izdelave svojega deserta, saj ne uporabljajo nobenih konzervansov, ojačevalcev okusa in ekstraktov. A njihova uspešna zgodba se tu šele dobro začne. V torek so na platformi za množično financiranje IndieGoGo zagnali kampanjo, s katero želijo osvojiti svetovni trg.

»V svetovno zgodbo smo stopili z nadgradnjo dizajna in ekskluzivno podobo blagovne znamke Palmieri, ki jo krasijo steklenice z odtisom idrijske čipke – v črni barvi za vaniljo, zlati za med in beli za refoškov desert z belim tartufom. Tuji trg še testiramo, a verjamemo, da bodo naši izdelki zadovoljili še tako zahtevne gurmane in slovensko kulinariko popeljali v svet,« je optimističen Matjaž Zorman, direktor podjetja, ki sicer povezuje pet stalnih sodelavcev in nekaj zunanjih v sami proizvodnji. V Trzinu imajo poleg poslovnih prostorov tudi svoja skladišča in polnilnico. Ker pa ima ta še veliko prostih kapacitet, se razvoj izdelkov Palmieri še ni zaključil. Kot pravijo, je njihovo desertno vino zelo primerno za mešanje z različnimi okusi, zato že razvijajo nova. »Ne bomo zaspali na lovorikah in nimamo namena počivati,« še pravijo v podjetju. Kako naprej, pa bo znano po zaključku kampanje na IndieGoGo, ki se bo zaključila 19. junija.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 18. maj 2021 / 16:49

Marcel Rodman ni več športni direktor

Jesenice – Po zaključku domače hokejske sezone že prihaja do prvih sprememb v klubih. Kot so v soboto sporočili z Jesenic, član ekipe HDD SIJ Acroni Jesenice ne bo več Marcel Rodman, ki je bil špor...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 23. januar 2007 / 06:00

Vedno "šon" pa "gute prajs"

Decembra so se v slovenski prestolnici spet oglasili Avstrijci in predstavili svoja smučišča ter wellnes centre slovenskim turistom. Žalostno je, da kljub domači smučarski ponudbi Slovenci raje odhaja...

Prosti čas / torek, 23. januar 2007 / 06:00

Osvežitev za vladarja

SSangYong je rahlo posodobil največji model Rexton.

Prosti čas / torek, 23. januar 2007 / 06:00

Prvi pogled vara

Test: Škoda Octavia Combi RS 2.0 TFSI.

Prosti čas / torek, 23. januar 2007 / 06:00

Salonsko lepotičenje

Honda je postavila na cesto novi, elegantnejši CR-V.

Prosti čas / torek, 23. januar 2007 / 06:00

Veseli novih prostorov

Tržiški dijaki in študentje se bodo odslej zbirali v novih prostorih na Balosu 4, ki so jih odprli minuli petek.