
Z refoškovim desertom na tuje trge
Družinsko podjetje Palmieri je v torek na platformi IndieGoGo zagnalo kampanjo množičnega financiranja, s katero želijo na tujih trgih predstaviti serijo svojih prestižnih desertnih vin.
Trzin – Podjetje Palmieri, ki ga vodita zakonca Sabrina Zorman Palmieri in Matjaž Zorman, sicer Kamničana, ki sta svoje poslovne prostore našla v trzinski obrtno-poslovni coni, je svojo poslovno zgodbo pred slabim desetletjem začelo graditi na oljčnem olju.
»S tem se družina mojega očeta na jugu Italije ukvarja že okoli petsto let in tako sem ga v Sloveniji začela skupaj z možem prodajati tudi sama. Nato pa smo za kupce našega olja želeli razviti poslovno darilo in tako smo v svoje delo vpletli še refoškov desert,« je začetke uspešne zgodbe, ki se je iz pozornih poslovnih daril v zadnjih mesecih razvila v pravo gurmansko inovacijo, opisala Sabrina Zorman Palmieri. Skupaj z možem, ki velja za velikega gurmana, in ob pomoči kuharskega mojstra Gorazda Potočnika so osnoven refoškov liker, ki ga je že nekaj let mogoče najti na policah večjih trgovskih centrov pri nas, nadgradili v tri slastne produkte – refoškov desert z burbonsko vaniljo, medom in belim tartufom. Radi poudarijo, da gre za zgodbo o sodelovanju, ki je združila veliko slovenskega znanja. Že same surovine so v največji možni meri slovenske – tako refošk kot med in deloma beli tartuf. Veliko pozornosti so namenili lični embalaži in etiketi in v ta namen k sodelovanju povabili Fakulteto za dizajn, skupaj z Biotehnično fakulteto pa so razvili zahteven postopek izdelave svojega deserta, saj ne uporabljajo nobenih konzervansov, ojačevalcev okusa in ekstraktov. A njihova uspešna zgodba se tu šele dobro začne. V torek so na platformi za množično financiranje IndieGoGo zagnali kampanjo, s katero želijo osvojiti svetovni trg.
»V svetovno zgodbo smo stopili z nadgradnjo dizajna in ekskluzivno podobo blagovne znamke Palmieri, ki jo krasijo steklenice z odtisom idrijske čipke – v črni barvi za vaniljo, zlati za med in beli za refoškov desert z belim tartufom. Tuji trg še testiramo, a verjamemo, da bodo naši izdelki zadovoljili še tako zahtevne gurmane in slovensko kulinariko popeljali v svet,« je optimističen Matjaž Zorman, direktor podjetja, ki sicer povezuje pet stalnih sodelavcev in nekaj zunanjih v sami proizvodnji. V Trzinu imajo poleg poslovnih prostorov tudi svoja skladišča in polnilnico. Ker pa ima ta še veliko prostih kapacitet, se razvoj izdelkov Palmieri še ni zaključil. Kot pravijo, je njihovo desertno vino zelo primerno za mešanje z različnimi okusi, zato že razvijajo nova. »Ne bomo zaspali na lovorikah in nimamo namena počivati,« še pravijo v podjetju. Kako naprej, pa bo znano po zaključku kampanje na IndieGoGo, ki se bo zaključila 19. junija.