Vladar slabih cest
Če se ceste ne prilagajajo nam, se dajmo mi njim.
Škoda scout se znajde na vseh cestah. Torej lahko govorimo o univerzalnem vozilu?
Univerzalno vozilo ima premočan prizvok delovnega stroja, scout pa je nadvse elegantno vozilo, ujeto v robustnejše telo. Če gre verjeti Nemcem in ljubiteljem avtomobilov, potem je na mestu, da se napiše, da je ravno 'skavtinja' nekaj najboljšega, kar lahko kupite. Nemška avtomobilistična revija Auto, Motor und Sport je objavila izid mednarodnega glasovanja za naziv Avto leta 2015 – Best Cars 2015. Bralci revije iz 15 držav so se strinjali, da si v kompaktnem razredu vozil ta naziv zasluži prav octavia scout.
Tako je octavia (ne samo scout) vse do danes osvojila že 44 nacionalnih in mednarodnih nagrad, zaradi česar je ena izmed največkrat nagrajenih vozil v svojem razredu.
Izrazita, moderna in dinamična
Cel kup praktičnih podrobnosti naredi škodo octavio scout za resnično vsestransko všečno. Pri tem ne ponuja le dovolj prostora za voznika in potnike ter kup velikih in nerodnih športnih pripomočkov, pač pa sodi v velik prtljažnik tudi občutek svobode. Kaj pomeni svoboda v avtomobilu, se zavemo takoj, ko začnemo pakirati robo za dopust, kajne? Včasih je zelo preprosto pustiti vsakdanjik za seboj vsaj za nekaj ur. Na primer z vožnjo v naravo s 'skavtinjo'. Obstajajo namreč avtomobili, s katerimi bi se kar vozili. Tudi tja v en dan, kot se temu reče, oziroma tja, kjer nobena cesta ni omejitev. Na račun štirikolesnega pogona, paketa za slabšo podlago, plastičnih zaščitnih obrob pragov in blatnikov ter robustnih odbijačev je scout odličen potovalni avtomobil tudi na neurejenih poteh.
Komu je 'skavtinja' namenjena?
Če še niste opazili, so vozniki in lastniki Škodinega scouta malce drugačni ljudje. Kako drugačni, znajo najbolje povedati ravno Škodini prodajalci. Gre predvsem za nekomplicirane ljudi, ki se za nakup scouta niti malo ne obotavljajo. Nimajo pomislekov niti o največji banalnosti pri nakupu – tu mislimo na izbiro barv, ker pravijo, da scoutu pristajajo ravno tiste barve, ki so na voljo. Lastnik scouta je popolnoma nekompliciran človek, ki se z avtom vozi povsod in še dlje. Človek, ki se raje kot po avtocestah vozi po stranpoteh, tam, kjer ni kolon in besnih dirkačev, lovcev na minute in sekunde vsakdanjega življenjskega ritma. Kdor hoče imeti trpežen in hvaležen avto, si omisli scouta. In ne samo to, najraje si ga izberejo ravno tisti, ki nočejo bentiti nad slabimi slovenskimi cestami. Kaj sploh je slaba cesta? Voznik 'skavtinje' vam to težko pojasni.
Osnovna ali serijska oprema je popolnoma prilagojena trenutnemu stanju v avtomobilskem svetu. Drugače napisano, dobite vse tiso, kar sodobna avtomobilska industrija ponuja (vendar v enem razredu višje, kot je scout). Sedemnajst palčna aluminijasta platišča, biksenonska žarometa, dekorativni elementi, izdelani posebej za scouta, dnevne in zadnje LED-luči, motorji EU6, meglenki spredaj z dinamično funkcijo kotne razsvetljave, zunanja ogledala v srebrni barvi, ogrevana sprednja sedeža, osvetljene notranje vratne kljuke, strešna nosilca v srebrni barvi.
Še nekaj o novostih
Scout je opremljen tudi z nekaj novostmi, ki jih še nismo doživeli. Motor TDI z močjo 135 kW (184 KM), pogon 4 x 4 in 6-stopenjski dvosklopčni menjalnik DSG, naprava za prostoročno telefoniranje z glasovnim upravljanjem, vrata prtljažnika z električnim odpiranjem in zapiranjem, v usnje oblečen trikraki volanski obroč Scout Design, avdio naprava Bolero II, odbijača spredaj in zadaj ter letvica na vstopnih pragovih, zaščitne obrobe blatnikov in pragov ... In naštevanje bi se lahko še nadaljevalo.