Za zadovoljstvo občanov
Nova direktorica kranjske občinske uprave Senja Vraber je napovedala občanom prijaznejšo občinsko upravo, zato naj bi v kratkem dobili tudi pisarno za zadovoljstvo občanov.
Kranj – Kranjski mestni svetniki bodo na januarski seji govorili o novostih v organizaciji občinske uprave. Nova direktorica Senja Vraber je povedala, da si želijo, da bi bilo delo občinske uprave čim bolj transparentno pa tudi čim bliže občanom.
»Prejšnji Urad direktorja smo preimenovali v Kabinet župana, ta pa bo poleg obstoječih funkcij pridobil še pisarno za evropska sredstva, pisarno za zadovoljstvo občanov ter pisarno za podjetja. Tisti, ki bo vodil pisarno za evropska sredstva, se bo potegoval tako za denarna sredstva občine kot tudi za pomoč podjetjem v gorenjski regiji. Pisarna za zadovoljstvo občanov bo namenjena reševanju zadev, kjer posamezniki potrebujejo pomoč. Zavedamo se, da sedaj posamezniki pridejo na občino z različnimi vprašanji. Mnogi se na znajdejo, pošiljajo jih od vrat do brat. Sedaj bodo na enem mestu dobili informacije, pojasnila oziroma navodila, kje in kako urediti določen problem. Prav tako bo tam poč reševati pritožbe, dajati pobude in podobno. S tem želimo doseči, da bo delovanje občinske uprave resnično javno in bodo občani videli oporo za reševanje svojih zadev. Pisarna za podjetja pa bo pomagala pri postopkih pridobivanja evropskih sredstev, prav tako bo pomagala združevati podjetja v gorenjski regiji pri skupnih poslovnih vizijah, pa tudi vzpostavljati vezi s poslovnimi subjekti z drugih območij v Sloveniji in tujini,« je o novostih povedala direktorica kranjske občinske uprave Senja Vraber in pojasnila, da se število zaposlenih na občini, sedaj jih je 126, zato ne bo povečalo.
V predlogu reorganizacije občinske uprave je tudi razdružitev Službe za zaščito in reševanje ter tehnične zadeve na Urad za tehnične zadeve in Službo za zaščito in reševanje. S tem naj bi dosegli večja preglednost dela.