Prodajo naj bi povečali za polovico
Tako optimistično napovedujejo poslovanje v prihodnjem letu v družbi Perles po enem letu, kar so jo prevzeli novi lastniki.
Šenčur – Pod vodstvom novih lastnikov so v družbi v preteklem letu izvedli temeljito prestrukturiranje. Opustili so nedonosne posle, tako da so se zdaj po besedah direktorja Christiana Buechla osredotočili na 25 izdelkov, medtem ko so jih imeli prej kar 87, preselili proizvodnjo na novo lokacijo v poslovno cono Šenčur in zmanjšali število zaposlenih s 65 na 43. »V zadnjih dvanajstih mesecih so se spremembe dotaknile praktično vseh področij, da bi zagotovili učinkovito poslovanje. Z zagotavljanjem dolgoročnih pogodb s strankami pretežno iz Evrope v prihodnjem letu pričakujemo porast prodaje za petdeset odstotkov,« smelo napoveduje Christian Buechl.
V Perlesu so ponosni na dejstvo, da so njihovi izdelki plod lastnega razvoja. Osredotočili so se na tržno nišo električnih orodij za profesionalce. Njihovo konkurenčno prednost predstavljajo specifična orodja za uporabo v gradbeništvu ter na področju obdelave kovin in lesa. Na leto prodajo okrog 40 tisoč kosov električnih orodij za profesionalno uporabo, medtem ko njihov tržni delež na področju ročnih orodij za širšo uporabo predstavlja manj kot deset odstotkov. Letos naj bi ustvarili prodajo v obsegu tri milijone evrov, v prihodnjem letu pa naj bi po njihovih napovedih prihodki od prodaje narasli na 4,5 milijona evrov. Zasnovali so strategijo intenzivnega osvajanja zahtevnih trgov Evropske skupnosti. Ugotavljajo namreč, da se je trend proizvodnje vedno večje količine električnega orodja na Daljnem vzhodu zaustavil. Ponovno postaja ključna proizvodnja kakovostnih izdelkov na evropskih tleh. »Proizvodnja na Kitajskem je bila v preteklosti resna konkurenca, a številni evropski proizvajalci proizvodnjo selijo nazaj v Evropo, kjer imajo strokovno znanje in izkušnje,« je poudaril največji lastnik družbe John Concannon.
Rezultati prestrukturiranja, poudarja Buechl, se poznajo že pri letošnjem poslovanju, v celoti pa se bodo učinki pokazali v prihodnjem letu. »Strategijo razvoja gradimo na ugledu znamke Perles, ki ima že osemdesetletno tradicijo, in odličnem poznavanju zahtev profesionalcev v panogah gradbeništvo ter na področju obdelave lesa in kovin,« je razložil in dodal, da v razvoj in izpopolnjevanje izdelkov vlagajo lastno znanje. Vse pomembne in ključne sestavine njihovih orodij bodisi proizvajajo sami bodisi jih nabavljajo v oddaljenosti do petdeset kilometrov od sedeža družbe. Prav osredotočenost na evropski trg je po besedah vodje razvojnega oddelka Janeza Petroviča njihova prednost, in sicer zaradi bližine, logistike in stroškov. »To nam omogoča lažje obvladovanje kakovosti in prepoznavnost blagovne znamke.« Njihove izdelke, je dodal, odlikujejo inovativne ideje in rešitve, ki jih je možno celo patentirati. »Ugled izdelkov, njihove zmogljivosti in rast števila naročil pri poslovnih partnerjih v Evropski skupnosti kaže optimistično sliko,« so zadovoljni v Perlesu, kjer ob rasti obsega proizvodnje v prihodnjem letu napovedujejo tudi povečanje števila zaposlenih.