V mömaXu zadovoljni z rezultati in odzivom
Kranj je avgusta postal bogatejši za novega ponudnika pohištva in izdelkov za dom v gorenjski regiji, trgovino mömaX, ki je s svojo drugačno in cenovno ugodno ponudbo ter trendovskimi smernicami opremljanja bivanjskega prostora že prevzela kupce.
Kranj – Trgovina v Kranju se razprostira na štiri tisoč kvadratnih metrih v dveh etažah v centru Tuš. Kranj je z njo pridobil tudi novih trideset delovnih mest, je pa to že druga trgovina s pohištvom mömaX v Sloveniji. Prvo so odprli v Velenju. »To je bila tudi prva poslovalnica izven meja nemško govorečih držav in pilotni projekt avstrijskega lastnika, da vidi, kako se bo slovenski trg odzval na novo blagovno znamko. Danes že lahko rečemo, da je bila odločitev pravilna. Odzivi so bili fantastični. Po Velenju smo odprli trgovino v Kranju, naslednja je na vrsti Ljubljana,« razloži Sanja Bajramović, vodja marketinga pri mömaXu. Pove še, da je lastnik mömaXa avstrijski XXXLutz, ki je tudi lastnik nam vsem dobro znane slovenske Lesnine in je iz majhnega zrasel v danes precej veliko družinsko podjetje. »Gre v bistvu za drugo največje pohištveno podjetje na svetu. V Evropi pa sploh drži primat.« V Avstriji, Nemčiji, na Madžarskem in v Sloveniji ima skupno 43 poslovalnic.
»mömaX pomeni nov koncept opremljanja, ki poudarja modno po ugodnih cenah. Ponuja ugodne, atraktivne bivanjske rešitve, vključno z vzorčnimi stanovanji na najmanjšem prostoru, po še nižji ceni. Smo avstrijski 'brand', opazujemo slovenski trg in se prilagajamo potrebam slovenskega kupca. In v dveh letih, kar smo prisotni, pa še teh nekaj mesecev, kar je mömaX tudi v Kranju, smo ugotovili, kaj točno je tisto, kar zadovolji slovenskega kupca. Zadovoljni smo s finančnimi rezultati kot tudi odzivom Kranja in okolice.«
Trendovsko in po nizkih cenah še ne pomeni slabše kvalitete
Kar se tiče bivanjske kulture, Bajramovićeva opaža, da so Slovenci še vedno previdnejši ob vprašanju, kaj je modno. »Težko posplošujemo, okus posameznika je pač njegov okus, odvisno pa je tudi, kako ima nekdo dom že opremljen. Predvsem pa smo pri mömaXu imeli v mislih mlajše kupce – tiste, ki se prvič odločajo za samostojno bivanje, se prvič selijo. Če kupcu predstavimo, kako je oprema videti v prostoru, se potem mogoče lažje odloči za nakup. Prav zato sta v kranjski poslovalnici razstavljeni dve stanovanji: eno velikosti 35 in drugo 82 kvadratnih metrov. Ljudje tako dobijo občutek, ideje, kako bi lahko opremili svoje stanovanje. Filozofija trgovine trendovsko in po nizkih cenah pa ne pomeni slabše kvalitete, s čimer nižjo ceno radi enačimo. Ljudje pa tudi mediji nas sicer včasih poskušajo primerjati z Ikeo, vendar vedno znova ugotovijo, da se razlikujemo. Sploh v butičnem asortimanu – v programu dodatkov za dom in pri pohištveni ponudbi opazijo razliko.«
Celovit pristop k opremljanju
Dodatki so na zalogi v vseh poslovalnicah in jih kupci lahko takoj odnesejo s sabo, postelje, kopalnice, kuhinje in vse, kar je večjega, lahko odpeljejo. Del skladišča je namreč v centru Kranja, kjer se mömaX nahaja, del pa nekaj minut stran, na Savski loki. »Lahko jim izbrano oziroma kupljeno pohištvo tudi dostavimo na dom ali pa si kupci za minimalno vsoto izposodijo enega od dveh kombijev, za katerega rabijo le vozniško dovoljenje B-kategorije.«
V podjetju dajejo velik poudarek tudi svetovalcem oziroma zaposlenim. »Za nas je najpomembnejši stik s stranko in to, da stranka odide od nas zadovoljna. Naši svetovalci so izšolani in jim lahko sprojektirajo kuhinjo, zrišejo jedilni kot …« pravi Bajramovićeva in dodaja: »Naša želja, da bi slovenskemu kupcu približali celovit pristop k opremljanju, se je že takoj izkazala za uspešno. Absolutno bomo ta trend tudi nadaljevali in se trudili, da ga še nadgradimo.«