Modno in ugodno
Novosti osveženega Planeta Tuš Kranj so zadnje dni v avgustu v center privabile številne obiskovalce, radovedneže kot tudi resne kupce. Poleg posodobljenega Tuševega hipermarketa je bilo največ zanimanja za novega sostanovalca centra, novo trgovino s pohištvom in izdelki za dom mömaX.
Kranjski Tuš pa se je z nadgradnjo ponudbe še bolj približal svojim kupcem tudi v delu, namenjenemu zabavi. Že uveljavljeni kinematografi Cineplexx, priljubljeni bowling, bilijard, veliki otroški kotiček Oslarija.
»Ponudbo smo prilagodili sodobnim trendom nakupovanja. Odziv obiskovalcev potrjuje, da smo naredili korak v pravo smer. Tako bomo nadaljevali tudi z dodatnimi vsebinami, ki prihajajo v prihodnjih mesecih, ter z zabavnim programom, ki bo še popestril celotno ponudbo Planeta Tuš Kranj,« pravi Anja Marjetič, vodja korporativnega komuniciranja v Tušu.
Pogovarjali pa smo se tudi z Sanjo Bajramović, vodjo marketinga pri mömaXu.
MömaX pomeni nov koncept opremljanja, ki poudarja modno po ugodnih cenah. Ponuja ugodne, atraktivne bivanjske rešitve vključno z vzorčnimi stanovanji na najmanjšem prostoru po še nižji ceni. Seveda je slovenska ponudba sicer avstrijske blagovne pohištvene znamke prilagojena domačemu kupcu.
»Čeprav kar se bivanjske kulture tiče, opažamo, da smo Slovenci še vedno previdni, ko pride do vprašanja, kaj je modno. Ampak okus posameznika je pač njegov okus in odvisno je tudi, kako ima nekdo dom že opremljen. Na začetku smo imeli v mislih mlajše kupce, tiste, ki se prvič odločajo za samostojno bivanje, se prvič selijo. Ampak, če kupcu predstavimo nekaj v celoti: da vidi, kako je izdelek videti v prostoru, se bo laže odločil za nakup. Zato sta znotraj poslovalnice razstavljeni dve stanovanji, veliki 35 in 82 kvadratnih metrov, da ljudje dobijo občutek, ideje, kako bi lahko opremili svoje stanovanje. Filozofija naše trgovine: trendovsko in po nizkih cenah, kar pa ne pomeni slabše kvalitete, s čimer nižjo ceno radi enačimo,« razloži Bajramovićeva, ki je bila vesela pozitivnih komentarjev ob odprtju kranjske poslovalnice. Povedala je še: »Dejstvo je, da je naš asortiment zelo bogat, raznolik in ljudje, pa tudi mediji, nas včasih poskušajo primerjati z Ikeo, vendar vedno znova ugotovijo, da se razlikujemo. Sploh v butičnem asortimentu – v programu dodatkov za dom in pri pohištveni ponudbi opazijo razliko.«
Velik poudarek pri mömaXu dajo tudi na zaposlene. »Za nas je najpomembnejši stik s stranko in da ta odide od nas zadovoljna. Naši svetovalci so izšolani in tako vam lahko sprojektirajo kuhinjo, zrišejo jedilni kot … Gre za celovit pristop k opremljanju doma. Poleg nasveta pa še vse, kar dejansko potrebujete za opremo svojega stanovanja, dobite na enem mestu.«
Ker je bila v času odprtja pohištvena trgovina zelo obiskana, nas je zanimalo - glede na to, da so leta 2012 v Velenju odprli prvo njihovo pohištveno trgovino v Sloveniji, kakšne so izkušnje z nakupi v nadaljevanju.
»Čeprav so ljudje v času odprtja posegali po vnaprej predstavljenih in promoviranih akcijskih artiklih, kot so mešalnik, počivalnik in posteljnina, ki so bili res hit; je zanimivo, da so dejansko opravili tudi zelo velike nakupe. Odločili so se na primer za nakup kuhinje, sedežne garniture … V bistvu se je s tem naša želja, da bi slovenskemu kupcu približali celovit pristop k opremljanju, že sedaj izkazala za uspešno. Vsekakor bomo ta trend tudi nadaljevali in se trudili, da ga še nadgradimo.«