Kompromis brez žrtvovanja
Test: Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion
Popotniki, smučarji, jadralci in njim podobni imajo pri izbiri avtomobila pogosto težave, saj ne vedo, ali bi se jim bolje podal prostoren štirikolesnik s prtljažnikom pod streho, športni terenec ali kaj tretjega. Skoraj zagotovo pa so prepričani, da potrebujejo štirikolesni pogon.
Passat Alltrack je toliko drugačen, da ga na cesti ni težko prepoznati. Da bi se bolje znašel na slabih voznih podlagah, v snegu, blatu in še kje, so mu za tri centimetre povišali oddaljenost karoserije od tal, ga obuli v večja in posebej oblikovana 17- ali 18-palčna platišča, dodali zaščitni aluminijasti plošči podvozja spredaj in zadaj, vzdolžne nosilce prtljažnika in bočni ogledali pa prav tako odeli v aluminijast videz. Znotraj je razlik med Alttrackom in bolj plebejskimi različicami nekaj manj, sicer pa nadgradnja izhaja iz najvišjega paketa opreme, kar pomeni, da v tem avtomobilu ne manjka nič ali skoraj nič. Pogonski sklop, sestavljen iz 2,0-litrskega turbodizelskega štirivaljnika in šeststopenjskega samodejnega menjalnika, suvereno opravlja svoje delo, kar seveda velja tudi za štirikolesni pogon, ki je dodatno oplemeniten še s programom za vožnjo po brezpotjih in med drugim vključuje elektronske pripomočke za vožnjo navzdol in redukcijo diferencialnih zapor. Z vsem tem ima Passat Alltrack zelo spodobne zmogljivosti tako na asfaltu kot na bolj zdrsljivih podlagah.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1968 ccm
Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM pri 4200
Najvišja hitrost: 211 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,0/5,3/5,91 l/100 km
Maloprodajna cena: 37.936 EUR
Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana