Po mestu z ekološkim avtobusom
Na mestni avtobusni liniji Podlubnik–Škofja Loka je začel voziti avtobus s posebnim tipom motorja EURO 6, ki izpolnjuje najvišje predpisane ekološke standarde.
Škofja Loka – »Naše prometne zmogljivosti posodabljamo tudi v ekološkem smislu. Dobili smo nov avtobus, ki je tih in udoben, izpusti pa so minimalni,« je ob novi pridobitvi poudaril župan Miha Ješe. Upa, da se bo zato za vožnjo z javnim prevozom odločilo še več občanov. Nizkopodna mestna izvedba avtobusa omogoča lažji vstop oziroma izstop potnikov v višini pločnika, opremljen je tudi z vstopno rampo za invalidske in otroške vozičke.
S tem v Škofji Loki nadaljujejo aktivnosti trajnostne okoljske akcije Loško je ekološko, v okviru katere so že pred tremi leti vpeljali posebno akcijo Vsi na mestni avtobus. S pogostejšim režimom vožnje mestnega avtobusa z intervalom na 15 minut so Eko-Loški bus občanom predstavili kot okolju in uporabnikom prijaznejšo, varnejšo in varčnejšo obliko mestnega prometa. To so zdaj nadgradili še z novim sodobnim avtobusom na liniji Podlubnik–Škofja Loka, za nakup katerega so pri Alpetour – Potovalni agenciji odšteli dobrih dvesto tisoč evrov. »To so prvi tovrstni avtobusi na tržišču, Alpetour pa jih ima po vsej Sloveniji ta čas pet,« je razložila direktorica Alpetour – Potovalne agencije Ivanka Gaber Zupančič in dodala, da Občina Škofja Loka odgovorno pristopa k ureditvi javnega prevoza, kar se pozna tudi pri povečanem številu potnikov na linijah, na katerih Občina subvencionira del cene avtobusne vozovnice. Ob tem je župan napovedal, da se bodo v prihodnje trudili javni prevoz pripeljati tudi do zaselkov, kjer ga ta čas še ni. »S 110 tisoč evri, kolikor jih za to namenjamo na leto, bomo kmalu prišli v vse kraje,« je poudaril Ješe.
V četrtek so na železniški postaji na Trati razen tega predstavili še eno pomembno pridobitev. Občina je skupaj s Slovenskimi železnicami poskrbela za varno prehodno območje ob železniški postaji. V sklopu skoraj sedemdeset tisoč evrov vredne naložbe so zgradili nov 2,5 metra širok pločnik ob Kidričevi cesti v skupni dolžini 136 metrov, obnovili dotrajano meteorno kanalizacijo in preplastili polovico vozišča Kidričeve ceste. Tako so predvsem pešcem zagotovili urejen in varen dostop do železniške postaje iz smeri železniškega prehoda na Trati. »V primerjavi z našimi ostalimi naložbami je bila ta majhna, a zaradi varnosti zelo pomembna naložba, saj je bila to najbolj nevralgična točka s stališča varnosti,« je pojasnil Ješe. Svoj delček k ureditvi postaje so prispevali tudi pri Slovenskih železnicah, je razložil direktor Infrastrukture Bojan Kekec. Zamenjali so namreč streho in okna na postaji, v načrtu pa imajo tudi celovito ureditev peronov.