Avtobusna postaja Kranj in hrup na Koroški cesti
Odprto pismo županu in svetnikom Mestne občine Kranj
V zadnjih petdesetih letih v centru mesta že večkrat prestavljena avtobusna postaja Kranj je končno vsaj povezana z železniško postajo z avtobusnimi prevozi. Po mnogih sestankih in napisanih predlogih, da je pravo mesto avtobusne postaje le skupen projekt z železnico, sem podporo uprave Slovenskih železnic po skupnem projektu kar dvakrat v pisni obliki dal županu. No, še danes potniki na največjem delu začasne avtobusne postaje sredi Kranja nimajo strehe niti sanitarij za ves čas njenega obratovanja. Zid, ki podpira Stošičevo cesto, počasi razpada. Po več sestankih s podžupani še do danes kljub obljubam ni bilo niti enega zidarja, ki bi v enem »šihtu« opravil najnujnejše popravilo. Vem, da mnogi svetniki te mizerne zgodovine avtobusne postaje Kranj niti ne poznate, dobro jo pozna že trikratni župan. Dvomim, da kdo ve, koliko denarja je bilo že zapravljenega za projekte Avtobusne postaje Kranj. Končno sem vesel razmišljanja mladega arhitekta Aleša Peternela, ki daje mesto avtobusne postaje k novemu tiru gorenjske železnice, ki bo morda zgrajena v prihodnjih dvajsetih letih.
Kako se rešujejo problemi, je lep primer prehrupna Koroška cesta. Po več protestih, naj se vendar kaj naredi, sem se obrnil na ustrezne organe in Ministrstvo za okolje in prostor RS Slovenije je na podlagi meritev izdalo dne 7. junija 2000 odločbo za ustrezno sanacijo nedopustnega hrupa. Danes je promet še gostejši, avtomobili težji, pnevmatike širše in zato je hrup še večji. Reakcija občine je bila takrat le, da so naredili nekaj ležečih ovir, kar pa niti malo ni rešilo problema. Če je denar za obnovo občinske stavb, ognjemete, klobase itd., se mora prednostno najti denar tudi za stvari, ki občanom zagotavljajo prijetno bivanje in predvsem zdravo okolje. Gre za preplastitev slabega kilometra ceste iz granitnih kock, vele projekt, ki ga rešuje MO Kranj že od leta 2000.
Milan Prah, Kranj