Promocija dobrega in domačega
Osem restavracij in gostiln iz radovljiške občine se je povezalo v projekt Okusi Radol'ce, v okviru katerega ves november ponujajo lokalne jedi po enotni ceni.
Radovljica – »Še nikoli nisem stregel pri Kunsteljnu,« je v sredo zvečer z nasmeškom pripomnil Jože Andrejaš iz bližnje gostilne Lectar, ko je skupaj s kolegi iz sedmih drugih restavracij v gostilni Kunstelj pozdravljal goste. Na dogodku, ki ga je pripravil zavod Turizem Radovljica, je namreč kuhalo in streglo osebje vseh osmih restavracij, ki sodelujejo pri projektu Okusi Radol'ce, v okviru katerega ves november obiskovalcem ponujajo skupaj enajst različnih menijev po enotni ceni 13 evrov. »Zadovoljen sem, da smo se povezali in presegli gorenjsko fovšijo in zaverovanost vase, od tega imamo vsi koristi.«
Kot je povedala Nataša Mikelj, direktorica Turizma Radovljica, so se za projekt odločili na pobudo Marcele Klofutar iz Vile Podvin. »V naših gostilnah in restavracijah v tem času želimo izpostaviti okuse Radol'ce – lokalne jedi in pijače ter kulinarične posebnosti, ki jih v naših krajih ne manjka. Poleg okusov želimo v ponudbi predstaviti lokalne dobavitelje in povečati sledljivost živil. Poudarek je zato na hišnih jedeh, v ponudbi pa so navedena tudi imena dobaviteljev sestavin,« je pojasnila.
»Projektu smo se z veseljem priključili, saj spodbujamo lokalno povezovanje, to namreč vodi v krepitev prepoznavnosti destinacije in posledično več gostov za vsakega od nas,« je povedala Mojca Ažman iz restavracije Tulipan v Lescah. »Ljudje so novost v ponudbi z veseljem sprejeli, za menije Okusi Radol'ce pa se radi odločajo tudi naši siceršnji gostje, ki jim ni vseeno, kaj jedo, in si želijo pristno, okusno ter kvalitetno hrano, za katero so pripravljeni plačati. Verjamem, da je tak način dela ključ do uspeha.«
Z njo se strinja tudi pobudnica akcije Marcela Klofutar, ki pravi, da so se letos orientirali predvsem na domače goste, že prihodnje leto pa želijo novembrsko ponudbo Okusov Radol'ce širiti tudi na tuje trge.
»Na Turizmu Radovljica smo prepričani, da lahko gostom ponudimo zdravo in lokalno kulinarično doživetje, obogatimo gostinsko ponudbo z lokalnimi jedmi, povečamo dodano vrednost in izbor jedi ter s tem ozaveščamo o lokalni tradiciji, izdelkih, predvsem pa poskrbimo za večjo domačnost in zadovoljstvo gostov,« še dodaja Mikljeva.