Za protest ni dobil soglasja
Šenčurski občinski svetnik Janez Sušnik ni uresničil napovedi o organizaciji protestne vožnje med Šenčurjem in Kranjem. »Nismo dobili soglasja direkcije za ceste,« pojasnjuje.
Šenčur – Na cesti med Šenčurjem in Kranjem so tudi minuli petek popoldne nastajale dolge kolone, ki pa jih ni povzročil protest s počasno vožnjo, ki ga je napovedoval šenčurski občinski svetnik Janez Sušnik. Ta je protestno vožnjo, napovedano za 9. avgust, prestavil za dva meseca. Z njo so Sušnik in somišljeniki nameravali opozoriti na predolgo reševanje prometnega problema na tej cesti, še zlasti pa na zavlačevanje pri ureditvi krožišča pred Poslovno cono Šenčur in izgradnji štiripasovnice med Kranjem in Šenčurjem. »Za organizacijo takega protesta bi med drugim potrebovali tudi soglasje Direkcije RS za ceste (DRSC), kjer pa so mi pojasnili, da ga ne nameravajo izdati. Neprijavljenega protesta, na katerem bi lahko policija oglobila udeležence, pa si ne želim organizirati,« je pojasnil Sušnik.
»Glede na županove obljube o skorajšnjem začetku gradnje krožišča in zagotovilu direktorja DRSC Gregorja Ficka, da bodo storili vse, kar je v njihovi moči, da krožišče čim prej zgradijo, lahko le ugotovimo, da se je nekaj vendarle premaknilo. Na žalost pa je še vedno problem s pridobitvijo zemljišča od podjetja Ržišnik & Perc. Ker je to podjetje zadnjih dvajset let za občino Šenčur uspešno pripravljalo prostorske dokumente in tudi izvedlo šenčursko poslovno cono, bi bilo edino prav, da bi sedaj pokazalo dobro voljo in v splošno dobro soglašalo s prodajo zemljišča,« še razmišlja Sušnik in pri tem opozarja, da na krožišče čakajo že vse od leta 2005. Po njegovem je bila največja napaka storjena leta 2009, ko je občinski svet sprejel spremembo lokacijskega načrta za potrebe gradnje poslovne stavbe Cubis, saj bi tedaj morali šenčurski občinski svetniki vztrajati tudi pri uvrstitvi krožišča v omenjeni prostorski dokument. »Občina ima za krožišče rezerviranih okoli 600 tisoč evrov, nekaj rezerve je še na račun neporabljenih sredstev za gradnjo infrastrukture v coni, dodatno pa bi lahko sodelovali tudi podjetniki v coni, ki so doslej plačali le akontacijo komunalnega prispevka, in bi se krožišče lahko zgradilo, četudi država nima denarja. Kot slišim, v krožišču sedaj ne bo podvoza, zato občini ostane še nekaj več denarja, ki ga lahko založi namesto države,« razmišlja Sušnik in napoveduje, da bodo razmišljali o drugih oblikah pritiska, če se gradnja krožišča letos ne bo pričela.
»Ravno v torek (predvčerajšnjim, op. p.) je na direkciji za ceste sestanek, na katerem bo, tako pričakujem, razrešen problem z zemljiščem. Lastnik ga je namreč pripravljen prodati, le o ceni se še pogajajo,« pa je razložil šenčurski župan Miro Kozelj, ki pričakuje, da se bo gradnja krožišča začela še letos. »Izvajalec je že izbran, kljub okleščenim sredstvom DRSC pa je za nas najbolj pomembno, da je nekaj denarja za krožišče namenjeno tudi v državnem proračunu,« je povedal župan in pojasnil, da ima občina v svojem proračunu za krožišče rezerviranih 568 tisoč evrov. Krožišče se bo gradilo v načrtovani obliki, torej tudi s podhodom za pešce in kolesarje, je še zagotovil.