Straže ne bodo dali zasebniku
Športno rekreacijski park Straža še naprej ostaja v upravljanju javnega podjetja Infrastruktura Bled, čeprav je občina v celoti izpeljala postopek izbire zasebnega partnerja za upravljanje.
Bled – Izmed treh ponudnikov, ki so se prijavili na razpis občine za javno zasebno partnerstvo pri upravljanju športno rekreacijskega centra (ŠRC) Straža, je v drugem krogu samo eden izpolnjeval vse pogoje, je pojasnil direktor občinske uprave Matjaž Berčon. Kljub temu da so zasebnega partnerja torej praktično že izbrali, pa so si pri občini po nastopu funkcije novega direktorja javnega podjetja Infrastruktura Bled Janeza Resmana premislili, saj je v nov poslovni načrt za letošnje leto vključil tudi obratovanje ŠRC Straža, ki ne predvideva subvencije občine za obratovanje smučišča pozimi.
»Ne samo da so predvideli pozitivno poslovanje v vseh segmentih delovanja podjetja, javno podjetje je z novim vodstvom pripravljeno prevzeti tudi vse pogoje, ki jih je občina postavila v razpisu za izbiro upravljavca,« je poudaril Berčon in dodal, da to pomeni tudi 35 tisoč evrov letne najemnine, ki jih bodo sicer namenili vlaganjem v obstoječo infrastrukturo. Obenem so predvideli lastna vlaganja, ki bodo omogočila zagon zimske sezone ter oblikovanje nove in dodatne ponudbe. »Strategija glede razvoja in obratovanja ŠRC Straža se torej ne menja, zato se je župan v okviru svojih pooblastil odločil za ustavitev postopka izbora zasebnega partnerja in zaupal upravljanje javnemu podjetju.« Po besedah Janeza Resmana načrtujejo obratovanje smučišča že v prihajajoči zimski sezoni. »Čez poletje smo izvedli investicijsko vzdrževanje na samih napravah, oktobra bomo opravili še redna popravila, potem pa čakamo samo še na sneg oziroma primerne temperature, ki bi nam omogočile zasneževanje,« je optimističen Resman. Njihova ciljna skupina bodo predvsem najmlajši in upokojenci. »Straža naj bi bila še naprej predvsem lokalno rekreacijsko središče,« pravi Resman in obenem priznava, da jim upravljanje Straže vsekakor predstavlja velik izziv.