Volkswagnov volk
Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je na salonu IAA v Hannovru predstavila številne novosti.
Poleg novega cross caddyja je bila druga posebnost Volkswagnovega razstavnega prostora model amarok canyon. Ta posebni model, ki je lakiran v močnem barvnem odtenku, naredi vtis s številnimi elementi, ki so značilni za trendovske terenske pickupe.
Volkswagen želi z amarokom vstopiti na svetovna tržišča pickupov, na katerih so doslej prevladovali predvsem azijski proizvajalci. Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je že na lanskem dunajskem avtomobilskem salonu predstavila impresivno različico amaroka, ki je javnosti dala prve vtise o novi, že četrti modelski seriji te znamke. Amaroka izdelujejo v Volkswagnovi tovarni v argentinskem Pachecu blizu Buenos Airesa.
Ime amarok izvira iz jezika Inuitov, eskimskega ljudstva, ki živi na severu Kanade in na Grenlandiji. Amarok pomeni volk. Ta žival pri Inuitih velja za kralja divjine, ki ga občudujejo zaradi njegove moči in žilavosti, vzdržljivosti in nepremagljivosti. Poleg tega to ime zlasti v romanskem jezikovnem prostoru – kamor sodita tudi glavni tržišči Brazilija in Argentina – povezujejo z njegovim dobesednim pomenom – »ljubi kamne«. Ravno na teh tržiščih – na katerih so pickupi kot rekreativna in gospodarska vozila zaradi svoje vsestranske uporabnosti med najbolje prodajanimi avtomobili – bodo Amarokove terenske lastnosti in tudi njegova zanesljivost med ključnimi razlogi za nakup. »To ime se odlično ujema z lastnostmi našega pickupa, ki bo v svojem razredu uveljavil nove vrednostne kriterije. Ime, s katerim bomo enotno nastopali na vseh svetovnih tržiščih, smo izbrali z največjo skrbnostjo. Amarok naj bi namreč na vseh pomembnih mednarodnih tržiščih vzbujal pozitivne asociacije in naj bi že od samega začetka deloval bolj prepričljivo kot že uveljavljeni konkurenčni modeli,« je poudaril Wolfgang Schreiber, predstavnik za stike z javnostjo pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila.