Uvozniki za spremembe
Sekcija za osebna motorna vozila bo tudi letos aktivna na več področjih.
Sekcija za osebna motorna vozila, ki deluje pri Trgovinski zbornici Slovenije, bo tudi letos aktivna na različnih področjih svojega delovanja, predvsem pa pri spremembah davčne zakonodaje, razgradnji izrabljenih vozil, uvajanju električnih vozil. Novi predsednik sekcije je Jožko Tomšič, ki prihaja iz podjetja Peugeot Slovenija, podpredsednika pa bosta v tem letu Gregor Mauko iz Toyote Slovenija in Ludvik Svoljšak iz Hyundai Avto Tradea.
Na področju davčne zakonodaje bo sekcija nadaljevala z aktivnostmi za spremembo letnega povračila za uporabo cest v davek na premičnine, spremembe pa bi bistveno vplivale na probleme z evidencami izrabljenih vozil, saj bi lastniki v tem primeru morali poskrbeti za razgradnjo vozil. Delovna skupina za izrabljena vozila je skupaj z izvajalcem skupnega načrta konec leta ugotovila, da je vhod izrabljenih vozil na nivoju prejšnjih let, in da se na tem področju ne bo premaknilo nič na bolje, če ne bo ukinjena izjava o lokaciji in uveden novi zakon o premičninah ali podoben zakon, ki bi onemogočil zadnjemu lastniku vozila, da ne poskrbi za razgradnjo.
Pri električnih vozilih sekcija predlaga, naj državna subvencija znaša vsaj 7.000 evrov, saj drugače do večje prodaje električnih vozil ne bo prišlo. Odpraviti je potrebno pogoj, da električnega vozila pravna oseba ne more kupiti preko lizing hiše na poslovni najem. Prav tako ne vidijo smisla v pogoju, da se vozila pri nakupu ne smejo nato odtujiti za dobo treh let. Saloni tudi sedaj nabavljajo testna vozila za največ šest mesecev in je nesmiselno, da se jih omejuje za tako dolgo dobo. Ravno tako so s to klavzulo zaprta vrata večini izposojevalnic avtomobilov, in podjetjem, ki financirajo vozila s poslovnim najemom. Vrsto pripomb in predlogov ima sekcija tudi za obračun bonitet za službena vozila, vendar jih zaradi zloglasnega vladnega varčevalnega zakona ni bilo mogoče uveljaviti. Zdaj bodo poskušali pripraviti predlog novega zakona o dohodnini glede obračuna bonitete za službena vozila kot plačila pavšalnega zneska, ker menijo, da bi bil takšen predlog bolj učinkovit in bolj enostaven, kot je sedanji, v proračun pa bi priteklo veliko več denarja kot sedaj.