Več prog za več denarja
Po novi strategiji mestnega potniškega prometa naj bi avtobusne prevoze približali občanom kranjske občine, ki so pripravljeni plačati tudi več, le da bi bilo prog čim več in linije pogostejše.
Kranj - V prihodnjem letu naj bi kranjska občina začela s postopkom razpisa za izbor novega koncesionarja v javnem mestnem prometu (trenutno je to Alpetour), še prej pa so si za cilj zastavili, da izdelajo strategijo mestnega potniškega prometa. Projekt so zaupali podjetju Omega consult, d. o. o., pred njegovo obravnavo na seji občinskega sveta pa so pripravili javno tribuno.
Kot je predstavitvi v imenu izdelovalcev strategije (za to so MO Kranj zaračunali 23 tisoč evrov) povedal Cveto Gregorc, so morali pri pripravi upoštevati novo zakonodajo (tudi spremenjen način subvencioniranja prevozov dijakov in študentov), prav tako pa je strategija nastala v sodelovanju s krajevnimi skupnostmi, saj je bilo v preteklosti precej pripomb, da mestni promet ni dovolj blizu vsem občanom. Je pa mestni promet trenutno cenovno zelo ugoden za uporabnike, saj letna vozovnica stane zgolj 30 evrov, mesečna 5 in dnevna 1 evro.
Če bi hoteli mestni promet bolj približati uporabnikom, bi morale biti nekatere linije pogostejše, morali bi zgraditi nekaj novih postajališč ter seveda kar nekaj prog. To bi pomenilo dodatno število kilometrov, kar pa bi morali plačati ali uporabniki ali občina ali pa vsak nekaj. Kot so povedali predstavniki Omega consulta, so bili anketiranci večina naklonjeni boljši pokritosti z mestnim potniškim prometom in bi bili za to pripravljeni tudi več plačati. Kranjski mestni svetniki naj bi se na decembrski seji odločili, koliko je občina sposobna še subvencionirati mestni potniški promet.