Samozavest v nahrbtniku
Hyundai pošilja na ceste še kombijevsko različico modela i30.
Dobra dva meseca po predstavitvi nove generacije Hyundaijeve kombilimuzine i30 na slovenske ceste ta avtomobil prihaja še v podobi prostornega kombija. Bočna silhueta sicer nekoliko spominja na večji i40, vendar novinec ostaja zvest dinamičnim karoserijskim linijam, ki so jih ukrojili Hyundaijevi evropski oblikovalci.
Pri tovrstnih avtomobilih je seveda glavna dodana vrednost v povečanem zadku, kjer je 528-litrski prtljažnik, ki ga je s podiranjem zadnje klopi mogoče povečati na 1628 litrov. Motorji so enaki kot v petvratni izvedbi, torej trije bencinski štirivaljniki, 1,4-litrski s 73 kilovati (99 KM) in 1,6-litrski z 88 oziroma 99 (120 KM oziroma 135 KM) ter 1,4-litrski turbodizel, ki razvije 66 kilovatov (90 KM) in dva 1,6-litrska z 81 oziroma 94 kilovati (110 oziroma 128 KM). Moč se vselej prenaša s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo poldrugega tisočaka je pri skoraj vseh na voljo šeststopenjska avtomatika. Nivoji opreme so štirje, osnovni med drugim vključuje ročno klimatsko napravo, šest varnostnih vreč, elektronski sistem stabilnosti in še vrsto drugih dodatkov. Najcenejši i30 v kombijevski podobi in z osnovnim bencinskim motorjem stane 14.890 evrov, cene pa se glede na opremo in pogonski stroj dvignejo do 20.190 evrov.