Potovanje v zelenem
Test: Opel Insignia 2.0 CDTI EcoFlex
Pri Oplu so še vedno svežim modelom srednjega razreda naredili temeljito stilsko preobrazbo in če ne bi imela Insignia spredaj maske z dovolj opaznim logotipom, bi jo bilo mogoče pripisati tudi kakšni drugi znamki. Oblikovalci so ukrojili precej športno nastrojeno limuzino s štirimi vrati, ki lahko dobi s petimi, prtljažnimi vrati kombilimuzinski zadek. Insignia zna v večji meri očarati spredaj, kjer izkazuje moč svojega karakterja, tudi bočne linije delujejo dinamično, medtem ko je zadek dokaj konfekcijski. V notranjosti voznika pričaka pregledana armaturna plošča in ne najbolj enostaven uporabniški sistem, potnike pa solidno prostorsko udobje.
Tisti, ki mislijo, da z izbiro domnevno varčnega avtomobila lahko rešijo svet, se pri Oplu lahko odločijo za različico z oznako EcoFlex. Rešitve, ki pomagajo zniževati porabo goriva in izpuste škodljivih plinov, so očem po večini skrite, vendar so kar temeljite. Skupaj z »eko« paketom gre 2,0-litrski trurbodizelski štirivaljnik, ki ne spada med eksplozivne motorje, pač pa vozniku zagotavlja razmeroma solidno kombinacijo med udobjem in dinamiko. Prenosu moči streže ne najbolj natančen šeststopenjski menjalnik, podvozje pa dobro krmari med čvrstim stikom koles z vozno podlago in potniškim udobjem. Ne nepomembno pa je tudi dejstvo, da je Insignia EcoFlex rahlo cenejša od običajnih izvedb.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1956 ccm
Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM
Najvišja hitrost: 221 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 3,7/ 5,4/ 4,3 l/100 km
Maloprodajna cena: 29.280 EUR
Zastopnik/uvoznik: GM CEE, podr. Ljubljana