Hiške privlačijo Slovence
Hiške v ekološki vasici gozdnih vil v Campingu Bled so vseskozi zasedene. Zanimivo, večina gostov v njih je Slovencev, ki jih je sicer v kampu zgolj za drobiž.
Bled - »Pred dvema letoma smo postavili prvi gozdni vili, lani še šest novih. S tem sledimo svetovnim trendom glamuroznega kampiranja, hkrati vključujemo našo kulturno dediščino,« pravi Fedja Pobegajlo, izvršni direktor Sava Hotelov Bled, Sava Turizma, in nadaljuje: »Odzivi na trgu so izjemni, zato smo letos dodali še prenovljen sanitarni objekt, kjer gosti najamejo osebno kopalnico.« A to ni vse, v prihodnje bo zraslo še osem novih hišk.
V vsaki od gozdnih vil je prostora za dva obiskovalca, največkrat par, pred hiškami pa je razpeto jadro ter dva ležalnika z mizico. »Največja prednost kampiranja v hiški je narava, ki jo obdaja, hkrati pa zagotavlja tudi udobje, saj je ob vsaki drugi hiški vroča kad, električni priključek pa namenjen zgolj za razsvetljavo in polnjenju elektronskih naprav,« pojasnjuje vodja kampa Nejc Kelbl in tudi, da stavijo na goste, ki se odločajo za njihove številne pakete.
Teh je veliko, od družinskih, tematskih do romantičnih. »Najbolj prodajan paket je Like Lovers Do s knjigo Kamasutra, masažnim oljem in večerjo ob vroči kadi. Zaljubljenim je namenjen tudi paket Love Is In the Air z zajtrkom v košari za piknik, najemom električnega kolesa z navigacijsko napravo, ki par vodi do točke za piknik, tam pa ju čaka košara za piknik s penino in okusno hrano,« pove Nika Morič. Nekateri paketi so za bolj aktivne (z osebnim trenerjem) ali za moške družbe (ribolov, golf) ali za ženske družbe (obisk astrologinje).
Gozdne vile oziroma eko hiške, postavljene po vzoru 'kožaric' ali gozdarskih koč s Pokljuke, so zelo dobro zasedene, v sezoni celo več kot 90-odstotno, v Sava Turizmu so zadovoljni tudi z zasedenostjo v pred- in posezoni. »V hišicah je večji delež slovenskih gostov, kar nas zelo veseli. Za Bled je značilno, da ga domači obiskovalci radi obiskujejo, pojedo kremno rezino, prenočijo pa ne. S to ponudbo in tudi družinskim hotelom Savica te trende obračamo, čeprav je domačih gostov v Sava Hotelih Bled zgolj šest odstotkov,« pravi Pobegajlo.
Del kampa bodo v prihodnje namenili samo 'glumpingu', kjer bo skupaj šestnajst gozdnih vil, in dodali še nekaj druge ponudbe, od letne kuhinje do območja za druženje, kjer bodo nameščene viseče mreže, in meditacijsko točko. V kampu je skozi vse leto zgolj tri odstotke slovenskih gostov, nekaj jih je stalnih, sicer pa slovenski gosti prevladujejo v gozdnih vilah, obisk se močno poveča tudi ob prireditvah, kot sta Blejska noč in Nočna desetka. V zadnjem letu se je število domačih gostov v kampu povečalo skoraj za tretjino, tudi sicer je gostov v Campingu Bled letos več kar za 17 odstotkov. Skupno letos pričakujejo več kot 90 tisoč nočitev. Med vsemi gosti je Gorenjcev zelo malo, morda le nekaj parov - prejemnikov darilnega bona.