Trg se krči
Tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil je začela upadati.
Po nekaj mesecih stagnacije oziroma celo rahlega prodajnega prirastka se je začel krčiti tudi trg lahkih gospodarskih vozil. Prva polovica leta je s 3363 prodanimi vozili slabša kot enako lansko obdobje, ko je statistika beležila 3436 vozil. Medtem ko je bilo v lanskem juniju registriranih 610 vozil, jih je bilo letošnjem 45 manj, to pa pomeni, da na ta mesec odpade več kot polovica polletnega prodajnega minusa.
Med znamkami prvo mesto z 886 vozili drži Peugeot, ki si je najboljšo prodajno številko dalj časa umetno vzdrževal z enodnevnimi registracijami in izvozom. Na drugem mestu se mu postopno približuje Renault (808), na tretjem se je utrdil Volkswagen (603). Do desetega mesta so se zvrstili Citroën (322), Fiat (204), Ford (120), Opel (116), Mercedes-Benz (75), Iveco (47) in Toyota (30). Z izjemo Volkswagna, ki letos beleži največjo rast, Forda, ki jeseni dobi precejšnjo okrepitev z novim vozilom, in Toyote, ki prodaja predvsem odprte terenske poltovornjake, vse druge znamke v prvi deseterici beležijo rdeče številke v primerjavi s prvim lanskim polletjem. Kakšna bodo prodajna gibanja v drugi polovici leta, je težko napovedati, glede na gospodarski položaj pa se bodo prodajne številke verjetno še nižale.