Multitalent
Še bolj vsestranski Audi A6 Allroad Quattro
Dve generaciji Audija A6 Allroad Quatro, prva leta 2002, druga štiri leta kasneje, sta postavljali temelje za prihod tretje izdaje tega prestižnega in hkrati zmogljivega modela znamke s štirimi krogi. In tudi tretjič se Allroad Quattro že na prvi pogled razlikuje od običajnega A6. Za dobrih pet centimetrov več je oddaljen od tal, opremljen je s plastičnimi in aluminijastimi zaščitnimi letvami, obuli so ga v posebna 18-palčna platišča in tako naprej.
Motorji so štirje, trije med njimi turbodizelski, vsi temeljijo na 3,0-litrskem, razlikujejo se po zmogljivosti od najšibkejšega, ki razvije 150 kilovatov (204 KM), preko srednjega s 180 kilovati (245 KM) do najmočnejšega z dvema turbinskima polnilnikoma, ki iztisne iz sebe kar 230 kilovatov (313 KM). Šestvaljnik je tudi 3,0-litrski bencinski motor, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije 228 kilovatov (310 KM). Pri vseh motorjih, razen pri najmočnejšem turbodizlu, ki ima osemstopenjski menjalnik, je za prenos moči uporabljen sedemstopenjski samodejni menjalnik.
Odveč je posebej poudarjati, da je avtomobil oborožen z vso sodobno komunikacijsko opremo, ki na sredinskem zaslonu med drugim prikazuje tudi vzdolžni in stranski nagib. Med serijsko opremo so omembe vredni asistenčni sistemi za nadzorovan spust, za speljevanje in zaviranje, zračno vzmetenje in še celo vrsto dodatkov. Za najcenejši A6 Allroad Quattro je treba zbrati najmanj 64.160 evrov.