Novi bencinski trivaljnik za Ford Focus
Novi 1,0-litrski trivaljni bencinski motor bo za Ford Focus predstavljal varčno alternativo močnejšemu 1,6-litrskemu štirivaljniku. Motorni novinec s pomočjo turbinskega polnilnika razvije 74 kilovatov (100 KM) in 170 Nm navora med 1400 in 4500 vrtljaji, po tovarniških obljubah porabi 4,8 litra bencina na 100 kilometrov, močnejša različica z 92 kilovati (125 KM) pa dva decilitra več. Precej nizki so tudi izpusti ogljikovega dioksida, ki znašajo 109 oziroma 114 gramov na prevožen kilometer. Pri Fordovem slovenskem uvozniku Summit Motorsu računajo, da se bo za novi motor v Focusu odločila kar tretjina kupcev, v najcenejši izvedbi stane 13.730 evrov. Sicer pa nov pogonski stroj kmalu prihaja še v druge modele, jeseni v novi B-Max, kasneje pa še v Mondeo in novi Transit Connect.