Večji obisk na portalu Slonep
Ljubljana - Po podatkih spletnega nepremičninskega portala Slonep.net se je od jeseni lani doseg te spletne strani povečal na več kot 70 tisoč različnih mesečnih obiskovalcev, kar je pokazala zadnja raziskava Slovenske oglaševalske zbornice MOSS Pomlad 2008. Glede na jesen se je doseg povečal za 6 odstotkov, v zadnjem letu pa za 18 odstotkov. V obdobju od 31. marca do 27. aprila letos je spletni nepremičninski portal obiskalo 70.613 različnih obiskovalcev, ki so si v povprečju ogledali 10,8 strani. Izbirali so lahko med več kot 17 tisoč različnimi stranmi z vsebino. Merjenje je pokazalo, da Slonep obiskuje 6,2 odstotka uporabnikov interneta in 3,9 odstotka slovenske populacije v starosti od 10 do 75 let. V zadnjem letu, od pomladi 2007, se je doseg povečal za 18 odstotkov, v dveh letih, odkar MOSS poteka, pa za 33 odstotkov. Slonep se še vedno uvršča na prvo mesto med tematskimi portali, ki niso posvečeni zabavi in pred tematsko sorodne portale.