Mazda CX-5 še z dizelskim motorjem
Mazda je v svoj novi športni terenec Cx-5 začela vgrajevati še dve izvedbi novega 2,2-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, ki razvije 110 oziroma 127 kilovatov (150 oziroma 150 KM). V šibkejši izvedbi se navorna krivulja povzpne do 380 Nm pri 1800 vrtljajih, pri močnejši pa na 420 Nm pri 2000 vrtljajih. Oba motorja sta prožna in omogočata lahkotno vožnjo enega najlažjih avtomobilov v tem razredu, seveda pa je temu primerna tudi potreba po gorivu. Motor z nižjo zmogljivostjo porabi od 4,6 do 5,3 litra, pri čemer sta vplivna dejavnika vrsta menjalnika in pogona, močnejši motor pa porabi od 5,2 do 5,5 litra na 100 kilometrov. Poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika je na voljo tudi šetstopenjska avtomatika z možnostjo ročnega pretikanja. Cena za osnovno dizelsko različico je 24.590 evrov, štirikolesni pogon stane dodatna dva tisočaka.