Prvi sadež
Fiat Freemont je prvi rezultat italijansko-ameriške zaroke.
Čeprav so se ob sklenitvi zaroke med italijanskim avtomobilskim gigantom Fiatom in pred časom obubožanim ameriškim Chryslerjem porajali številni dvomi, je tistih, ki ne verjamejo v uspeh, čedalje manj. Na ceste prihajajo tudi prvi sadovi združevanja, na evropskih cestah je to novi Fiatov model Freemont.
Freemont je pravzaprav nekoliko spremenjeni Dodge Journey, ki pod ameriško znamko v Evropi ni dosegel nobenega uspeha. Fiatova izvedba ima novo masko hladilnika, rahlo drugačne odbijače, preoblikovane žaromete in spremenjene zadnje luči. Spremenjena je tudi notranjost, zato je armaturna plošča povsem drugačna kot v ameriškem bratrancu. Freemont, ki v dolžino meri 4,89 metra, je nekakšen mešanec med športnimi terenci in enoprostorskimi avtomobili. Za slovenski trg je v notranjosti vselej sedem sedežev, ki se v zadnjih dveh vrstah lahko podrejo in zložijo v dno. To določa tudi velikost prtljažnika, ki sega od najmanj 167 litrov pri postavljenih sedmih, do 472 pri petih in 1461 litrov pri dveh uporabljenih sedežih. Vozniku in sopotnikom vožnjo lajša klimatska naprava, ki jo je mogoče nastavljati ločeno za tri predele, in dodelan informacijski sistem, ki poleg predvajalnika pri osnovnem nivoju opreme pri srednjem vključuje še prostoročno napravo za telefoniranje in dodatno pri najvišjem Garminov navigacijski sistem. Med motorji sta na voljo dva 2,0-litrska dizelska štirivaljnika, šibkejši s 103 kilovati (140 KM) in močnejši s 125 kilovati (170 KM); slednji je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom v kombinaciji s samodejnim menjalnikom, kot tudi 3,6-litrski bencinski šestvaljnik, ki razvije 206 kilovatov (280 KM). Najcenejši Freemont je z vključenim popustom naprodaj za 26.130 evrov.