Tehnologija in čustva
Citroën DS5 poudarja tehnološko samozavest francoske znamke.
Francoski Citroën, ki si je omislil prestižno linijo svojih modelov, po najmanjšem DS3 in nekoliko večjem DS4 nadaljuje z utrjevanjem samozavesti s pomočjo novega DS5. Avtomobil, ki ga je težko uvrstiti v obstoječe kalupe, v dolžino meri 4,53 metra, še najbolj verjetno spada v srednji razred, kjer se bo dokazoval s čustvenim oblikovanjem in nekoč čislano francosko eleganco. Prestiž se na zunanjosti odraža z modno ukrojeno pločevino ter poudarjenimi kromiranimi dodatki, za volanom pa se navidezno sedi podobno kot v letalskem kokpitu. Potniška kabina se spredaj in zadaj zdi nekoliko utesnjena, zadaj je povprečni 465-litrski prtljažnik.
Pogonu je namenjenih šest motorjev, osnovni bencinski je 1,6-litrski štirivaljnik s 115 kilovati (155 KM), močnejši razvije 147 kilovatov (200 KM) ob enaki prostornini, oba sta opremljena s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. V dizelskem delu palete je najšibkejši 1,6-litrski štirivaljnik z 82 kilovati (112 KM) ter šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom. Zahtevnejšim voznikom je namenjen 2,0-litrski turbodizel s 120 kilovati (163 KM) v izvedbi s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Tehnološko najbolj vznemirljiv je hibridni DS5 s kombinacijo 2,0-litrskega turbodizelskega motorja s 120 kilovati (163 KM), ki poganja sprednji kolesni par v kombinaciji z električnim motorjem, ki s 27 kilovati vrti zadnji kolesi. Pogonski sklop pod določenimi pogoji omogoča vožnjo samo na elektriko v dolžini do štirih kilometrov, motorja pa delujeta usklajeno glede na način vožnje.
Cene za DS5 se začenjajo pri 27.300 evrih, kolikor je treba odšteti za izvedbo z najšibkejšim turbodizelskim motorjem, pol tisočaka dražja je najcenejša bencinska, dizelsko hibridna pa stane 35.550 evrov.