Volvo XC90 doživlja drugo mladost
Najstarejši Volvov športni terenec XC90 je dobil nekaj osvežitvenih potez zunanjosti in notranjosti, s katerimi se bo moral boriti s tekmeci še dve leti. Sprememb za dveletno podaljšanje življenja ni veliko, niti niso zelo očitne. Oblikovalci so na novo obdelali žaromete, ki imajo nove dnevne luči, dodali so kovinski vstavek na sprednjem odbijaču in srebrne strešne letve ter nove barvno usklajene okrasne letve na vratih. Preoblikovane so tudi zadnje luči, s svetlečimi diodami namesto žarnic pri zavornih lučeh in s srebrnim videzom smernih kazalcev. K celostni podobi so dodali še šestkraka 18-palčna aluminijasta platišča. Najšibkejši turbodizelski motor z oznako D3 ob 2,4-litrski gibni prostornini razvije 120 kilovatov (163 KM) in preko samodejnega menjalnika vselej poganja le prednji kolesni par. Močnejši D5 pri enaki gibni prostornini terenskega mogočneža poganja s 147 kilovati (200 KM), motorni navor pa se s samodejnim menjalnikom prenaša na vsa štiri kolesa. Enako je tudi pri 3,2-litrskem bencinskem šestvaljniku, ki iz sebe iztisne 179 kilovatov (243 KM). Najcenejši Volvo XC90 z manjšim dizelskim motorjem pri nas stane 50.500 evrov.