Nova optimizacija
Kia napada srednji razred z novo limuzino Optimo.
Po vrzeli, ki jo je za seboj zapustil nič izjemni model Magentis, se južnokorejska Kia v srednji avtomobilski razred vrača z novim orožjem. Nova limuzina Optima je naperjena tudi proti najbolj zvenečim razrednim imenom, poleg dinamične zunanjosti s seboj prinaša tudi dolg seznam serijske opreme za varnost in udobje in že znano sedemletno tovarniško jamstvo.
Optima s 4,84 centimetra dolžine spada med večje avtomobile v srednjem razredu. Oblikovalci so jo zasnovali dovolj drzno, da je prepoznavna na prvi pogled, napadalno držo pa so ji poudarili z nizkim nosom, mišičastimi bočnimi linijami in kupejevsko privzdignjenim zadkom, v katerem je 505-litrski prtljažnik. Prostornost v potniški kabini ni vprašljiva, potnike pa med drugim razvajajo vsestransko nastavljiva klimatska naprava in kakovosten radijski sistem. Pred voznikovimi očmi je pregledna armaturna plošča, kjer je tudi na novo oblikovan sredinski zaslon, ki služi prikazu delovanja vseh pomembnih sistemov in navigacijske naprave. Med drugim si je mogoče omisliti tudi prezračevanje sedežev in ogrevanje volana, ročna zavora je lahko samodejna in tako naprej.
Manj izbire je pri motorjih, kajti v začetku je na voljo samo 1,7-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 103 kilovate (140 KM) in je lahko povezan s šeststopenjskim ročnim ali doplačilnim samodejnim menjalnikom. Predvidena sta tudi dva bencinska motorja, vendar bosta na voljo čez nekaj mesecev. Za zdaj velja, da je Optima na slovenskem trgu zaradi omejene količine, ki bo na voljo, bolj butični kot množični avtomobil. Cena z osnovnim nivojem opreme znaša 25.990 evrov.