Športno nastrojeni Opel Astra GTC
Trivratna Astra GTC ima le malo skupnih sestavnih delov s petvratno različico in tudi podvozje je precej spremenjeno. Vzmetenje je čvrstejše in bolje prilagojeno dinamični vožnji, kolesa merijo od 17 do 20 palcev, poleg tega pa so vozniku na voljo tri programirane nastavitve podvozja in motorne elektronike. Osnovni motor je 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (74 kW/100 KM), do turbinsko podprtega 1,4-litrskega (103 kW/140 KM) v izvedbi s samodejno zaustavitvijo zagona in brez nje, 1,8-litrskega z enako močjo ter 1,6-litrskega s turbinskim polnilnikom (132 kW/180 KM). Dizelski del se začenja z 1,7-litrskim štirivaljnikom (81 kW/110 KM), ki je na voljo tudi z okoljskim paketom, nato sledi njegova močnejša različica (96 kW/130 KM) ter 2,0-litrski (121 kW/165 KM) s sistemom samodejne zaustavitve in zagona. Vsi menjalniki so šeststopenjski, pri dveh motornih različicah sta na voljo samodejna. Najcenejšo astro GTC s šibkejšim 1,4-litrskim motorjem ponujajo za 16.862 evrov.