Sledenje modnim zapovedim
Subaru z novim modelom XV meša štrene športnim terencem.
Urbani terenec, vsestranski križanec in podobne oznake bi se lahko prilepile novemu Subarujevemu štirikolesniku, ki se pravzaprav želi vriniti v vrste manjših modnih športnih terencev. Novinec je dolg 4,45 metra, njegova karoserija je z 22 centimetri odmika od tal opazno dvignjena, bočna linija zaokrožena v kupejevsko silhueto. Drugačen od doslej videnega je XV tudi znotraj, kjer je vozniku namenjena sodobno oblikovana instrumentna plošča, sicer pa v potniški kabini ni prostorskih zadreg, udobno se sedi tako spredaj kot zadaj. Rahlo podhranjen je le 380-litrski prtljažnik, ki se s podiranjem sedežev poveča na 1270 litrov. Pogonu sta namenjena na novo uglašena 1,6- in 2,0-litrska bencinska bokserska motorja, (84 kW/115 KM in 110 kW/150 KM), šibkejši s pet-, močnejši s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali s samodejnim. Druščino jima dela 2,0-litrski bokserski turbodizelski štirivaljnik (108 kW/147 KM), pri katerem za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni menjalnik. Kot se za Subarujeve avtomobile spodobi, je pogon vselej speljan k vsem štirim kolesom, kar novincu zagotavlja dobre vozne lastnosti ne samo na asfaltu, ampak tudi na brezpotjih. Vendar naj bi XV tako kot večino njegovih tekmecev večkrat videli v mestnih središčih in na gladkih odprtih cestah kot v blatu ali na snegu. Na slovenskem trgu je najcenejši XV naprodaj za 22.990 evrov, najdražji pa je slabih deset tisočakov dražji.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

