Sledenje modnim zapovedim
Subaru z novim modelom XV meša štrene športnim terencem.
Urbani terenec, vsestranski križanec in podobne oznake bi se lahko prilepile novemu Subarujevemu štirikolesniku, ki se pravzaprav želi vriniti v vrste manjših modnih športnih terencev. Novinec je dolg 4,45 metra, njegova karoserija je z 22 centimetri odmika od tal opazno dvignjena, bočna linija zaokrožena v kupejevsko silhueto. Drugačen od doslej videnega je XV tudi znotraj, kjer je vozniku namenjena sodobno oblikovana instrumentna plošča, sicer pa v potniški kabini ni prostorskih zadreg, udobno se sedi tako spredaj kot zadaj. Rahlo podhranjen je le 380-litrski prtljažnik, ki se s podiranjem sedežev poveča na 1270 litrov. Pogonu sta namenjena na novo uglašena 1,6- in 2,0-litrska bencinska bokserska motorja, (84 kW/115 KM in 110 kW/150 KM), šibkejši s pet-, močnejši s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali s samodejnim. Druščino jima dela 2,0-litrski bokserski turbodizelski štirivaljnik (108 kW/147 KM), pri katerem za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni menjalnik. Kot se za Subarujeve avtomobile spodobi, je pogon vselej speljan k vsem štirim kolesom, kar novincu zagotavlja dobre vozne lastnosti ne samo na asfaltu, ampak tudi na brezpotjih. Vendar naj bi XV tako kot večino njegovih tekmecev večkrat videli v mestnih središčih in na gladkih odprtih cestah kot v blatu ali na snegu. Na slovenskem trgu je najcenejši XV naprodaj za 22.990 evrov, najdražji pa je slabih deset tisočakov dražji.