Generalka za Indijo uspela
V Kulturnem domu v Predosljah je občinstvo navdušila plesna predstava Sosledje v izvirni koreografiji Saše Lončar.
S plesno skupino En-Knap pod vodstvom Iztoka Kovača je slovenska sodobna plesna umetnost že dve desetletji upravičeno v evropskem ter svetovnem vrhu. Njihove predstave so prototip vrhunske plesne umetnosti, v sodelovanju z režiserjem Sašem Podgorškom pa je nastalo nekaj briljantnih filmskih izdelkov (npr. Vrtoglavi ptič ), kjer se ples in film zlijeta v popolnost.
Visoko postavljenim standardom uspešno sledi tudi ob prelomu v novo tisočletje nastalo Kulturno društvo Qulenium iz Kranja, ki na področju sodobne odrske umetnosti razvija in raziskuje elemente giba, glasbe in videa. Mlade plesalce želi seznaniti s sodobnimi plesnimi tehnikami ter pri njih krepiti duha ustvarjalnosti, gibalne sposobnosti, občutek za estetiko in domišljijo.
Prav vse te komponente so prišle do izraza v odlični predstavi Sosledje, ki je pred kratkim doživela premiero v Kulturnem domu v Predosljah, z njo pa bo društvo gostovalo tudi v daljni Indiji. Občinstvo je bilo navdušeno nad dovršeno chiaroscuro minimalko, v kateri protagonistični par (Katja Kušar in Beno Novak) do intimne skrajnosti izpelje vse nianse medosebnega odnosa dveh partnerjev. Koreografinja predstave Saša Lončar postavlja intrigantno vprašanje: Je odnos, razumljen kot 'poezija dveh', fikcija ali resnica? Predstava ponuja radikalen, toda edini možen odgovor: vsak partnerski odnos, ki želi prečiti raven trivialnega (zgolj spolnega) odnosa, hkrati pa se ne izgubiti v sublimnosti neuresničene želje, temveč dejansko zaživeti 'sceno Dvojega', mora temeljiti na procesu resnice, in sicer resnice Dvojega, ki je neprestano držanje distance do totalitarnega Enega na eni ter do razpršene množice na drugi strani. Predstava Sosledje na triumfalen način pokaže, da ljubezen ni niti absolutna transcendenca niti trojiška dialektika, temveč notranja gradnja nedoločenega povezovalnega elementa, ki pred tem ne obstaja. Kot recimo tango Por una Cabeza.