Razkritje na drugi pogled

Test: Dacia Sandero Stepway dCi 90

Obstajajo ljudje, ki bi želeli imeti v enem avtomobilu prevozno sredstvo za vse namene. Dopoldne za službo, popoldne za nabiranje kostanja, zvečer za v teater. A vedno vse ni združljivo, predvsem pa je največkrat treba imeti veliko denarja. Kaj torej še preostane tistim, ki ga nimajo? Pri romunski Dacii ponujajo odgovor v obliki njihovega modela Sandero Stepway. Na prvi pogled avtomobil skuša prevarati opazovalca, saj z višje nasajeno karoserijo, zaščito pragov in dna karoserije ter z opaznimi plastičnimi dodatki in strešnimi nosilci prtljažnika daje vtis, da gre za manjšega terenca. Ampak na in v njem ni nič od tega, res pa je, da se lahko z nekaj manj skrbi zapodimo po slabših makadamskih cestah. Treba je priznati tudi, da je oblikovalcem uspelo narediti skladno in dopadljivo celoto, ki zelo dobro nadgradi običajnega Sandera.

 

Manj veselja je v notranjosti, kjer voznika in potnike pričaka veliko sivine. Armaturna plošča je preprosta kot v vseh drugih modelih te znamke, plastika je trda in iz nižjega cenovnega razreda, tudi kakšnih posebnih oblikovnih dosežkov ni. Ergonomija je le na povprečni ravni, možnosti višinske nastavljivosti sedeža ni, nekateri elementi pa spominjajo na nekdanje Renaultove modele.

 

Pod motornim pokrovom je sodoben Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, pogonski stroj, ki se je že dodobra preizkusil. Izkazuje se predvsem z zmerno porabo plinskega olja, malo manj pa s truščem, ki ga zaradi skromnejše izolacije zganja v potniški kabini. Zmogljivost je zadostna, vendar kakšne izjemne vozne dinamike ni, menjalnik je zgolj petstopenjski, navor pa je razporejen tako, da že pri nizkih vrtljajih omogoča nezahtevno vožnjo.

 

Kolesa se na cestne grbine odzivajo precej čvrsto in hrupno, potniško udobje je solidno, k vsemu pa je treba prišteti še solidno prostoren 320-litrski prtljažnik. In čeprav Dacia velja za cenejšo avtomobilsko znamko, vedno ni tako. Cena, ki velja za Sandero Stepway, je namreč že zelo blizu večjemu in predvsem bolj vsestranskemu modelu Duster.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 162 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,9/ 4,6/ 5,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.470 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / ponedeljek, 21. november 2011 / 07:00

Rezultati 1., 2., in 3. lige (7. krog) državnega prvenstva v inline hokeju

1. liga (7.krog - odigran 19.11.): Kavke Kranj : Kranjski Orli 6:5 G&P Leščan Blejska Dobrava : HK Dinamiti Horjul 5:6 IHK Mufloni Tolmin : HK Brezovica 8:4HK...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 19. julij 2010 / 07:00

Vremenarka že petnajst let

V teh poletnih dneh prav vsakega zanima vreme. Na POP TV ga edina že petnajst let, vse od nastanka televizije, napoveduje Alenka Oldroyd - Reza.

Prosti čas / ponedeljek, 19. julij 2010 / 07:00

Dejan Raj uživa za radijskim mikrofonom

Dejan Raj, harmonikar iz Kranja, ki je bil pred leti član skupine Turbo Angels, se zelo dobro počuti tudi za radijskim mikrofonom.

Prosti čas / ponedeljek, 19. julij 2010 / 07:00

Lisičko Kim zamenjala Katja

Najstarejša članica skupine Foxy Teens Kim je zapustila lisičji brlog.

Prosti čas / ponedeljek, 19. julij 2010 / 07:00

V Bohinj vsaj namočit noge

Za televizijsko voditeljico Majo Sodja bosta ves julij in prva polovica avgusta delovna, preostanek avgusta pa bo preživela na Kreti.

Zanimivosti / ponedeljek, 19. julij 2010 / 07:00

Brezplačne počitnice za več kot tristo otrok

Kranjska Gora - Letos bo 340 otrok del počitnic preživelo v letoviščih Zveze prijateljev mladine Slovenije. Sredstva za njihovo letovanje, 102 tisoč evrov, so bila zbrana v tudi...