Znamke Dela Revij zasegla KBM Leasing
Ljubljana - Na četrtkovi dražbi družbe Delo Revije, ki jo je sklicala največja upnica Nova KBM, je blagovne znamke po začetni izklicni ceni nekaj več kot deset milijonov evrov zasegla družba KMB Leasing, članica skupine Nove KMB, in s tem postala njihov ekonomski lastnik. Dražbo so sklicali, ker terjatve do družbe Delo Revije (doslej v lasti družbe Monera Mateja Raščana) niso bile poravnane. Prodajali so 44 blagovnih znamk, v paketu pa so bile revije Jana, Lady, Kih, Stop, Naša žena in druge. V izjavi za medije so pri Novi KBM zapisali, da kot banka prvenstveno zasleduje svoj ekonomski interes in se ne namerava ukvarjati z založništvom: »Zato bomo predvidoma do konca septembra sprejeli poslovne ukrepe, ki bodo na eni strani omogočili zavarovanje ekonomskega interesa banke, na drugi pa omogočili dolgoročno in nemoteno izhajanje blagovnih znamk in s tem tudi ohranitev delovnih mest.«