Visoki C z bolj športnim tonom
Limuzini in kombiju Mercedes-Benza C se ob bok postavlja še kupe.
Pri prejšnji generaciji se je kupejevski izvedbi Mercedes-Benzovega modela razreda C reklo CLC, v novi izdaji pa je kupe izgubil nekaj svojih karoserijskih značilnosti in tudi del kratice, ostala je samo črka C. Seveda pa se tudi novinec postavlja z bolj športno podobo, ki je spredaj sicer skoraj povsem enaka kot pri obeh drugih karoserijskih različicah, spremembe pa se začnejo na bokih, saj ima kupe dolga vrata in položnejše zadnje steklo, ki je položnejše in zaključuje rahlo ovalno napeto strešno pločevino. Voznikovo delovno mesto je prav tako v večji meri nespremenjeno, drugačna sta le sprednja sedeža, ki določata tudi dostop do sorazmerno prostornega zadnjega dela kabine.
Kupejevski izvedbi razreda C je namenjenih šest različnih motorjev, štirje so bencinski in dva dizelska, njihova zmogljivost se giblje v razponu od 115 kilovatov (156 KM) do 336 kilovatov (457 KM), kolikor spravi iz sebe športno nabrušena izvedba C63 AMG. Pri šibkejših bencinskih in obeh dizelskih motorjih za prenos moči skrbijo šeststopenjski ročni menjalniki, pri drugih pogonskih strojih pa sedemstopenjska avtomatika. V okviru prizadevanja za nižjo porabo in izpuste toplogrednih plinov so motorji opremljeni tudi s sistemom samodejne ustavitve pri mirujočem avtomobilu in ponovnega zagona ob speljevanju. Najcenejši C v kupejevski izvedbi stane 31.800 evrov, za najdražjega je treba odšteti 85.800 evrov. Skupaj s kupejevskim novincem na ceste prihaja tudi osveženi SLK, za katerega pri uvozniku AC Intercaru hočejo najmanj 41.470 evrov.