Uporabnost še vedno šteje

Test: Fiat Doblo Cargo1.6 Multijet 16V CombiSX

Morda se komu še zdi, da oblika in estetika zunanjosti pri dostavnih vozilih ne igrata posebne vloge, toda Fiatovi oblikovalci se s tem niso strinjali in so novi Doblo Cargo želeli še bolj približati osebnim potniškim avtomobilom. Karoserija je res ostala dokaj škatlasta, a so jo učinkovito »zmehčali« s posameznimi podrobnostmi, kot so maska hladilnika, smerniki v bočnih ogledalih, bočne letve in profilirani deli karoserije. Udobje v potniški kabini je na sorazmerno visoki ravni. Notranji arhitekti so poskrbeli, da je oblika armaturne plošče dovolj razgibana, poleg tega je plastika na višjem kakovostnem nivoju, kot je bila pri predhodniku, in ne ustvarja videza pretirane cenenosti. Doblo Cargo Combi spada v kategorijo lahkih dostavnih vozil z ločenim tovornim prostorom v skladu s predpisi. Zato je med potniškim delom kabine in prostorom za tovor ali prtljago nameščena jeklena mreža, zadnji bočni stekli pa sta zamenjani s pločevino. Dostop do tovornega prostora zapirajo asimetrična krilna vrata z zanimivo kljuko za odpiranje in zgolj z brisalnikom na večjem steklu, kar nekoliko slabi preglednost nazaj. Kljub tovorni zasnovi je zanimivo, da je v prtljažniku, ki sprejme 790 litrov, ostala polica, ki prenese 70 kilogramov tovora in jo je mogoče postaviti na dve različni višini. Novi 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik vozilu zagotavlja dobre vozne lastnosti, saj ima dovolj energije že v zelo nizkem območju vrtljajev. Najvišji navor namreč doseže že pri vsega 1500 vrtljajih, zato pogosto poseganje po ročici dokaj natančnega šeststopenjskega menjalnika ni potrebno. Tudi hitrostna povprečja, ki jih dosega Doblo s tem motorjem, so povsem zadovoljiva, prav tako poraba plinskega olja. Med minus točke se motorju šteje predvsem njegov hrup, ki je očitno tudi posledica sorazmerno skromne zvočne zatesnjenosti motornega prostora.

Fiat Doblo Cargo ima na trgu kar močno konkurenco, zato ga bodo vsaj tisti, ki ga vidijo kot ustrezno vozilo za svojo dejavnost, zagotovo vzeli pod drobnogled.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM pri 4000

Najvišja hitrost: 164 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,8/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.090 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / četrtek, 3. julij 2008 / 07:00

Solate

Pa je prišla poletna vročina in v tem času se prav prileže krožnik osvežujoče in po možnosti nasitne solate.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Nismo angeli, imamo se pa radi

Ljubljano je obiskala ekipa ustvarjalcev tretjega filma Mi nismo angeli, sredi oktobra so na RTV Slovenija začeli s predvajanem komedije zmešnjav Mi se mamo radi.

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Evolucijska teorija

Test: Mercedes-Benz E320 CDI Avantgarde

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Evropski avto leta je Ford S-max

Novi Ford S-MAX je osvojil prestižni naslov »Car of the Year 2007«, ki ga že vrsto let podeljuje 58-članska žirija specializiranih avtomobilskih revij. Fordovemu novincu je nagrada pripadla v ene...

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Akcijski naboj

Actyon, SSangYongov terenski posebnež z Daljnega vzhoda

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Otroci obiskali opero

Več kot sto otrok iz kranjskih vrtcev Janina, Čira čara, Čenča in Ježek si je pred kratkim v ljubljanski operi ogledalo otroško baletno predstavo Kdo je najmočnejši na svetu. Balet je Če...