Uporabnost še vedno šteje

Test: Fiat Doblo Cargo1.6 Multijet 16V CombiSX

Morda se komu še zdi, da oblika in estetika zunanjosti pri dostavnih vozilih ne igrata posebne vloge, toda Fiatovi oblikovalci se s tem niso strinjali in so novi Doblo Cargo želeli še bolj približati osebnim potniškim avtomobilom. Karoserija je res ostala dokaj škatlasta, a so jo učinkovito »zmehčali« s posameznimi podrobnostmi, kot so maska hladilnika, smerniki v bočnih ogledalih, bočne letve in profilirani deli karoserije. Udobje v potniški kabini je na sorazmerno visoki ravni. Notranji arhitekti so poskrbeli, da je oblika armaturne plošče dovolj razgibana, poleg tega je plastika na višjem kakovostnem nivoju, kot je bila pri predhodniku, in ne ustvarja videza pretirane cenenosti. Doblo Cargo Combi spada v kategorijo lahkih dostavnih vozil z ločenim tovornim prostorom v skladu s predpisi. Zato je med potniškim delom kabine in prostorom za tovor ali prtljago nameščena jeklena mreža, zadnji bočni stekli pa sta zamenjani s pločevino. Dostop do tovornega prostora zapirajo asimetrična krilna vrata z zanimivo kljuko za odpiranje in zgolj z brisalnikom na večjem steklu, kar nekoliko slabi preglednost nazaj. Kljub tovorni zasnovi je zanimivo, da je v prtljažniku, ki sprejme 790 litrov, ostala polica, ki prenese 70 kilogramov tovora in jo je mogoče postaviti na dve različni višini. Novi 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik vozilu zagotavlja dobre vozne lastnosti, saj ima dovolj energije že v zelo nizkem območju vrtljajev. Najvišji navor namreč doseže že pri vsega 1500 vrtljajih, zato pogosto poseganje po ročici dokaj natančnega šeststopenjskega menjalnika ni potrebno. Tudi hitrostna povprečja, ki jih dosega Doblo s tem motorjem, so povsem zadovoljiva, prav tako poraba plinskega olja. Med minus točke se motorju šteje predvsem njegov hrup, ki je očitno tudi posledica sorazmerno skromne zvočne zatesnjenosti motornega prostora.

Fiat Doblo Cargo ima na trgu kar močno konkurenco, zato ga bodo vsaj tisti, ki ga vidijo kot ustrezno vozilo za svojo dejavnost, zagotovo vzeli pod drobnogled.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM pri 4000

Najvišja hitrost: 164 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,8/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.090 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / petek, 9. junij 2023 / 11:08

Hitrosti niso ustrezno prilagodili

Radovljica – Gorenjski policisti so ta teden obravnavali več prometnih nesreč, nekateri povzročitelji so bili pri tem tudi pod vplivom alkohola. V sred...

Objavljeno na isti dan


Slovenija / nedelja, 25. januar 2015 / 12:15

Šola, znana tudi v Sloveniji

Na zasebni Višji šoli za gospodarske poklice v Št. Petru/St. Peter pri Šentjakobu v Rožu, ki jo že 26 let vodijo šolske sestre, so imeli pretekli teden informativni dan. Dan je bil povsem...

GG Plus / nedelja, 25. januar 2015 / 12:13

Peter Handke in Slovenci

Handke: »Odločilni osebi zame sta bila materina brata, ki sta padla v drugi svetovni vojni. Ne samo s tem, da sta, kot se skorajda evfemistično reče, padla. Materino pripovedovanje, njeno pripovedo...

Zanimivosti / nedelja, 25. januar 2015 / 12:06

Toleranca do drugačnosti

Medčloveški odnosi so v sedanji razgreti politično-ekonomski situaciji – tako na globalni kot tudi na lokalni ravni – pogosto na preizkušnji. Premoremo dovolj strpnosti do razlik in drugač...

Gospodarstvo / nedelja, 25. januar 2015 / 12:03

Državna sekretarka obiskala Meso Kamnik

Kamnik – V okviru sredinega obiska kmetijskega ministra Dejana Židana s sodelavci v osrednjeslovenski regiji je državna sekretarka na kmetijskem ministrstvu Tanja Strniša obiskala tudi družbo Meso...

Gospodarstvo / nedelja, 25. januar 2015 / 12:02

Sloga ostala brez direktorja

Marijan Roblek je prejšnji teden sporazumno odstopil z mesta direktorja Kmetijsko-gozdarske zadruge Sloga, še naprej pa vodi Mlekop.