Vetrovno in zmerno vihravo

Test: Renault Megane Coupe-Cabriolet Dynamique dCi 130

Ni treba pogledati dvakrat za ugotovitev, da je novi, šesti član družine Renaultovega Megana privlačnejši in zrelejši od svojega predhodnika.

Kupejevsko kabrioletska različica se torej ponaša z dopadljivo zunanjostjo, ki je na sprednjem delu enaka kot pri običajnejših izvedbah, treba pa je pripomniti, da je karoserija za nekaj centimetrov daljša.

Opazijo se dolga vrata, s katerimi je treba previdno na ozkih parkiriščih, mikaven je podaljšan zadek, v katerega zleze steklena zložljiva streha, in ne glede na to, ali je ta v prtljažniku ali je razprostrta preko kabine, je zunanja podoba vedno atraktivna. Stekleno streho so naredili pri nemškem specialistu Karmannu, zato je delo opravljeno temeljito. Vse skupaj tehta 110 kilogramov in se s pomočjo elektrohidravličnega mehanizma v prtljažnik zloži v 21 sekundah. Čas sicer ni rekorden, pomembno pa je, da zadeva deluje zanesljivo in da pri strešnih robovih ne zamaka, ko se na nebu razbesnijo nevihtni oblaki ali je treba v avtopralnico.

Ko je nad potniškim prostorom odprto nebo, je v prtljažniku 211 litrov prostora, ko je razprta nad kabino, pa 417, kar je za tovrstne avtomobile kar zavidljiva prostornina. Vrtinčenje vetra ublaži mrežasta zaščita za prednjima sedežema, a užitek v vožnji z razmršenimi lasmi ostaja.

Megane Coupe-Cabriolet je sicer namenjen štirim potnikom, a sta dva, ki sedita zadaj, s prostorom za kolena bolj na tesnem, kar pa pravzaprav ni nobeno presenečenje. Torej, nekako se je treba sprijazniti, da je to še en avtomobil, narejen bolj za uživanje v dvoje kot za kaj drugega. Armaturna plošča je enaka kot v drugih različicah Megana, kompromis med preglednostjo in estetiko je bolj nagnjen v smeri slednje.

Dileme, ali je dizelski motor primeren za avtomobil, ki naj bi v sebi imel tudi nekaj športnega karakterja, pravzaprav ni, kajti 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik brez težav opravlja svoje delo, nekoliko moti le zaznavna turbo luknja pri pospeševanju.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1870 ccm

Največja moč pri v/min: 96 kW/130 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,1/ 5,0/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.610 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / četrtek, 5. julij 2007 / 07:00

Moteč smrad gnojevke

Smrad gnojevke je moteč, toda posebnih ovir za polivanje v poletnem času ni.

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 11. januar 2008 / 07:00

Zvestoba navijačev, dolga desetletja

Polde Strajnar: »Spominjam se, da me oče peljal na prvo tekmo pred 50 leti. Takrat je bil nasprotnik Jeseničanov Partizan. Bilo je še na tribuni brez strehe....

Splošno / petek, 11. januar 2008 / 07:00

Postali smo prava hokejska ekipa

Tako pravi predsednik HK Acroni Jesenice Dimitrij Piciga, ki je vodenje kluba prevzel pred začetkom zadnje sezone.

Splošno / petek, 11. januar 2008 / 07:00

Legenda Boris Čebulj

"Igrali smo s srcem," pravi Boris Čebulj, eden od prve šampionske generacije jeseniških hokejistov, ki so leta 1957 prvič postali državni prvaki.

Splošno / petek, 11. januar 2008 / 07:00

Zdaj se hokej igra na višji ravni

Prišel je čas za prenovo hokejske dvorane, pravi nekdanji hokejist Silvo Poljanšek

Splošno / petek, 11. januar 2008 / 07:00

Bine še vedno zabija gole!

Legendarni Albin Felc se še ni poslovil od ledu.