Več prijazne tehnologije
Rahlo kozmetično osveženi Ford Mondeo tudi z novimi motorji.
Pri Fordu so se proti koncu lanskega leta odločili, da je pravi čas za osvežitev Mondea, enega najuspešnejših modelov te avtomobilske hiše. Kot vedno se je razvojnikom tudi tokrat zastavljajo vprašanje, kako temeljiti naj bodo osvežitveni posegi, odločili pa so se za manjše kozmetične in nekoliko bolj korenite tehnične posege. To seveda ne pomeni, da se Mondeu ne pozna »nategovanje« pločevine, ki skupaj z drugimi popravki skrbi za svež videz. Med najbolj opaznimi novostmi so dnevne luči, ki jih sestavljajo svetleče diode, poleg žarometov pa so spremenjeni tudi sprednji odbijač, maska hladilnika, zadnje luči (prav tako s svetlečimi diodami) in še nekaj drugih delov. Tudi znotraj so sledovi prenove vidni, največ poudarka je pri kakovostnih materialih in novem radijskem oziroma komunikacijskem sistemu. Kar mala revolucija pa je med motorji, kjer je mogoče izbirati med številnimi bencinskimi in dizelskimi pogonskimi stroji. Med bencinskimi izstopata 2,0-litrska novinca, ki delujeta s pomočjo turbinskega polnilnika in razvijeta 176 oziroma 149 kilovatov (240 oziroma 203 KM), družbo pa jima delata 2,0-litrski s 107 kilovati (145 KM) in 1,6-litrski z 88 kilovati (115 KM), ki sta še iz prejšnje generacije. Trije turbodizelski motorji z 2,0 litra gibne prostornine razvijajo 88, 103 in 120 kilovatov (120, 140 in 163 KM), najmočnejši pa je 2,2-litrski s 147 kilovati (200 KM). Ob vsem tem je Mondeo bogatejši še za vrsto asistenčnih sistemov, ki jih nekateri tekmeci že poznajo. Tako si je mogoče omisliti opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, omejevalnik hitrosti, samodejni vklop zasenčenih in dolgih žarometov in podobno. Cene se (vključujoč zajeten popust) začenjajo pri 16.340 evrih.