Načrt vključuje tudi medvoško obvoznico
Vlada je izdala Uredbo o državnem prostorskem načrtu za navezovalno cesto Jeprca-Stanežiče-Brod. Za odstranitev predvidenih tudi osemnajst stanovanjskih stavb.
Medvode – Vlada Republike Slovenije je na seji minuli teden izdala Uredbo o državnem prostorskem načrtu za navezovalno cesto od Jeprce preko Medvod do Stanežič in Broda. Odločitev za gradnjo temelji na Študiji prometnih povezav širšega območja severozahodno od Ljubljane, v kateri je bilo preverjeno širše cestno omrežje severozahodnega območja Ljubljane z upoštevanjem učinkov posameznih možnih rešitev prometnih koridorjev.
Na podlagi analize je bila izbrana najustreznejša varianta, ki vključuje tudi medvoško obvoznico, o kateri je bilo veliko nasprotovanj tudi s strani civilne iniciative. Trasa je sedaj potrjena in se začne v križišču na Jeprci ter vse do Medvod poteka po trasi obstoječe regionalne ceste. Na območju krožišča Na klancu poteka v pokritem vkopu, nato pa po novi trasi ob območju hidroelektrarne Medvode, prečka območje Donita, Savo, poteka ob levem bregu Save in nato znova prečka Savo v Preski. V nadaljevanju trasa spet poteka po trasi obstoječe regionalne ceste. Na območju Motela Medno prečka potok Mavelščica in se pomakne tik ob železniško progo Ljubljana–Jesenice. Po koridorju obstoječe regionalne ceste z manjšim odmikom od trase poteka vse do izteka v Celovško cesto. V Stanežičah se prek priključka proti vzhodu odcepi krak navezovalne ceste Stanežiče–Brod. Projekt vključuje pet mostov, tri pokrite vkope, tri podvoze, dva nadvoza, tudi viadukt.
Ocena stroškov vseh načrtovanih ureditev iz usklajenega predloga državnega prostorskega načrta znaša dobrih 296 milijonov evrov. Največji strošek predstavljajo odkupi. Kdaj bodo štiripasovno cesto začeli graditi, pa še vedno ni znano. Časovnih terminov namreč uredba ne določa.