Nabiranje pozitivnih izkušenj

Test: Mazda CX-7 CD173 Revolution

Japonska Mazda je ena od tistih avtomobilskih znamk, ki nimajo dolgih in najbolj svetlih izkušenj s športnimi terenci. Toda njihov prvi tovrstni sodobni avtomobil CX-7 je doživel dovolj velik uspeh, da so ga po nekaj letih nekoliko osvežili in mu pod motorni pokrov nalašč za razvajene evropske kupce vsadili dizelski motor. Do nedavnega te možnosti ni bilo, izbira je bila omejena le na dokaj potratni 2,3-litrski bencinski motor.

In prav sodobni 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je osrednja točka tega, dinamično oblikovanega športnega terenca, ki zna osvajati s svojo zunanjostjo, prostorno notranjostjo in voznimi lastnostmi. Motorja sicer ne razganja od energije, a vozniku lahko ponudi dovolj vozne dinamike ali pa lenarjenje s prestavno ročico natančnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. Navor je dovolj visok že v nizkih vrtljajih in je lepo razporejen skozi vse delovno območje. Poraba plinskega olja sicer ni povsem v skladu s tovarniškimi obljubami, ampak v povprečju nanese okoli 8,6 litra, kar je za tako težak avtomobil s štirikolesnim pogonom še vedno soliden dosežek. Kakšnih presežkov na brezpotjih s tem avtomobilom seveda ne gre pričakovati, je pač eden tistih, ki mu pod kolesi bolj godi asfalt in s katerim se zvečer brez zadrege lahko odpeljemo v teater ali na fitnes. In zagotovo je med tistimi štirikolesniki, v katerega se ne vstopa z blatnimi škornji.

Z rahlo oblikovno osvežitvijo je Mazda CX-7 dobila nekoliko vedrejši obraz, ki je usklajen s hišno podobo, medtem ko se znotraj opazi predvsem spremenjena sredinska konzola. Počutje za volanom je takšno kot v večini novejših Mazdinih avtomobilov, kar pomeni zelo solidno oprijemljiva prednja sedeža, udobno zadnjo klop z dobro odmerjenim prostorom za noge in glave, nenazadnje tudi kakovostne materiale prevlek in oblog. K temu je treba prišteti še prostorsko soliden prtljažnik z osnovnimi 445 litri, ki ga je mogoče občutno povečati s podiranjem zadnje sedežne klopi.

In vse to pomeni, da so pri Mazdi zadeli bistvo. Ne prvič in zagotovo tudi ne zadnjič.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2184 ccm

Največja moč pri v/min: 127 kW/173 KM

Najvišja hitrost: 200 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 6,6/ 7,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 37.390 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kamnik / nedelja, 27. januar 2019 / 11:47

Srečanje županov in svetnikov

V Kamniku je v torek potekala konferenca županov in svetnikov NSi.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 27. januar 2022 / 16:12

Verjetno se bo odločila za študij psihologije

Na vsak način je želela na srednjo gostinsko šolo, razlaga Urša Kuhar, na koncu pa se je vpisala na Višjo šolo za gospodarske poklice v sosednji Avstriji, v Šentpetru pri Celovcu.

Žirovnica / četrtek, 27. januar 2022 / 16:08

Osmi februar malo drugače

Zaradi epidemije bo tudi letošnje praznovanje osmega februarja v Žirovnici nekoliko drugačno. Četudi ne bo organiziranega pohoda in osrednje prireditve pri Prešernovi rojstni hiši, so za obiskovalce p...

Tržič / četrtek, 27. januar 2022 / 16:06

Vrtec bo dražji

Tržiški občinski svetniki so na zadnji seji sprejeli nove cene v Vrtcu Tržič, ki bodo začele veljati s prvim februarjem.

Kultura / četrtek, 27. januar 2022 / 16:06

Glasba v kolažu

Reciklirano je naslov razstave kolažev, s katerimi se v Galeriji Pogled v Kamniku predstavlja Petja Kolenko.

Kronika / četrtek, 27. januar 2022 / 15:28

Višje sodišče o zadevi Koprivnikar

Ljubljansko višje sodišče je obravnavalo pritožbe obrambe nekdanjih policijskih sindikalistov, obsojenih v zadevi Koprivnikar. Pritožniki v ospredje postavljajo predvsem pomanjkanje znakov očitanih ka...