Nabiranje pozitivnih izkušenj

Test: Mazda CX-7 CD173 Revolution

Japonska Mazda je ena od tistih avtomobilskih znamk, ki nimajo dolgih in najbolj svetlih izkušenj s športnimi terenci. Toda njihov prvi tovrstni sodobni avtomobil CX-7 je doživel dovolj velik uspeh, da so ga po nekaj letih nekoliko osvežili in mu pod motorni pokrov nalašč za razvajene evropske kupce vsadili dizelski motor. Do nedavnega te možnosti ni bilo, izbira je bila omejena le na dokaj potratni 2,3-litrski bencinski motor.

In prav sodobni 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je osrednja točka tega, dinamično oblikovanega športnega terenca, ki zna osvajati s svojo zunanjostjo, prostorno notranjostjo in voznimi lastnostmi. Motorja sicer ne razganja od energije, a vozniku lahko ponudi dovolj vozne dinamike ali pa lenarjenje s prestavno ročico natančnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. Navor je dovolj visok že v nizkih vrtljajih in je lepo razporejen skozi vse delovno območje. Poraba plinskega olja sicer ni povsem v skladu s tovarniškimi obljubami, ampak v povprečju nanese okoli 8,6 litra, kar je za tako težak avtomobil s štirikolesnim pogonom še vedno soliden dosežek. Kakšnih presežkov na brezpotjih s tem avtomobilom seveda ne gre pričakovati, je pač eden tistih, ki mu pod kolesi bolj godi asfalt in s katerim se zvečer brez zadrege lahko odpeljemo v teater ali na fitnes. In zagotovo je med tistimi štirikolesniki, v katerega se ne vstopa z blatnimi škornji.

Z rahlo oblikovno osvežitvijo je Mazda CX-7 dobila nekoliko vedrejši obraz, ki je usklajen s hišno podobo, medtem ko se znotraj opazi predvsem spremenjena sredinska konzola. Počutje za volanom je takšno kot v večini novejših Mazdinih avtomobilov, kar pomeni zelo solidno oprijemljiva prednja sedeža, udobno zadnjo klop z dobro odmerjenim prostorom za noge in glave, nenazadnje tudi kakovostne materiale prevlek in oblog. K temu je treba prišteti še prostorsko soliden prtljažnik z osnovnimi 445 litri, ki ga je mogoče občutno povečati s podiranjem zadnje sedežne klopi.

In vse to pomeni, da so pri Mazdi zadeli bistvo. Ne prvič in zagotovo tudi ne zadnjič.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2184 ccm

Največja moč pri v/min: 127 kW/173 KM

Najvišja hitrost: 200 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 6,6/ 7,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 37.390 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / / 16:48

V obtoku ponarejeni bankovci za dvesto evrov

Ponarejeni bankovci za dvesto evrov so bili najpogosteje unovčeni kot kupnina pri plačilih spletne prodaje mobilnih telefonskih aparatov ter druge zabavne elektronike pa tudi v gostinskih lokalih in t...

Objavljeno na isti dan


Kranj / nedelja, 28. april 2024 / 07:59

Nova direktorica porodnišnice Larisa Hajdinjak

Kranj – Vodenje Bolnišnice za ginekologijo in porodništvo Kranj s 1. majem prevzema Larisa Hajdinjak. Vlada je namreč na sredini seji podala soglasje k njenemu imenovanju za direktorico javnega zdr...

GG Plus / nedelja, 28. april 2024 / 07:54

V spomin prof. Sabiri Hajdarević

Svoje učiteljice klavirja Sabire Hajdarević (1937–2024) se spominjajo njeni učenki in učenca ter ravnateljica Glasbene šole Kranj Petra Mohorčič.

Zanimivosti / nedelja, 28. april 2024 / 07:48

Po nakupu na počitek s knjigo

V nakupovalnih središčih Supernova Kranj in Kamnik so postavili bralna kotička z unikatnim lesenim bralnim stolom, ki so ga izdelali dijaki Srednje šole za lesarstvo Škofja Loka.

GG Plus / nedelja, 28. april 2024 / 07:47

Ovekovečila je Poljansko dolino

Pred kratkim je izšla knjiga Marije Stanonik z zgovornim naslovom Dar Poljanski dolini. Kot pravi avtorica, pa je to tudi dar vseh avtorjev, o katerih piše v zajetni publikaciji.

GG Plus / nedelja, 28. april 2024 / 07:47

Luna nagajiva (19. del)

Meta Colnar je bila posvojena hčerka Fini in Lojzeta Colnarja, ki je, ko je živel v Zagrebu, reševal tudi otroke po pobojih v Bosni. Meto sta z ženo Fini posvojila. Bila je prepričana, da...