Direktor Franc Zupanc v hišnem pohištvenem studiu, kjer so predstavljene kuhinje Alples. (Foto: Gorazd Kavčič)

S kuhinjami v novo rast

V Alplesu predstavljajo rešitev za ponovno poslovno rast: kuhinje Urbana in Natur ter kosovno pohištvo Globus.

Železniki – Ta teden bo železnikarski Alples na pohištvenem sejmu v Ljubljani predstavil novost, kakršne iz tega podjetja še ni bilo. Ne le novo pohištveno linijo, ampak kuhinjsko pohištvo, ki ga do sedaj niso izdelovali. Medtem ko so kuhinje v hišnem pohištvenem studiu v Železnikih že predstavljene, jih bodo v teh dneh začeli postavljati v pohištvenih salonih po Sloveniji, redna proizvodnja bo stekla decembra.

Franc Zupanc, zakaj ste se v Alplesu odločili za kuhinje?

»Naša strategija pravi, da želimo postati proizvajalec pohištva za opremo celotnega doma. Tehnologija proizvodnje pohištva in materiali so sorodni, trgovske poti so si podobne, zato smo s proizvodnjo kuhinj le zaokrožili prodajni program. Po drugi strani mora Alples rasti. To nam bo lažje uspelo, ker se podajamo na polje, kjer naših produktov do sedaj ni bilo. Povedano drugače, tržni delež bomo na ta način lažje povečali, lažje rasli kljub krizi.«

Ali je nov program rešitev za hitrejši izhod iz gospodarske krize?

»Ne, na tem projektu smo sistematično delali zadnja štiri leta, torej še preden se je pojavila gospodarska kriza. Takrat smo začeli raziskovati trg, predvsem pa iskali pravo obliko, postavitev kuhinje, saj mora biti izdelek predvsem všečen za kupce.«

Koliko ste investirali v proizvodnjo novega izdelka?

»Pred časom smo se odpovedali površinski obdelavi, saj je bila ta zastarela, hkrati pa smo to dejavnost oddvojili iz našega proizvodnega procesa. Na ta račun nam je ostal prostor za postavitev nove proizvodne linije za kuhinje, ki se razteza na približno 1500 kvadratnih metrih ali na petini vseh proizvodnih površin. Celotno investicijo skupaj z razvojem in marketingom ocenjujemo na 2,5 milijona evrov.«

Ste kuhinje razvili sami ali s pomočjo zunanjih sodelavcev?

»Pri pripravi proizvodnje kuhinj je sodelovala ekipa štirih sodelavcev, ki so pokrivali razvoj, oblikovanje, proizvodnjo in marketing. Novih sodelavcev zaradi nove proizvodnje ne bomo zaposlovali.«

Povedali ste, da nova proizvodnja obsega približno petino proizvodnje. Ali bo tako tudi pri Alplesovi prodaji?

»Po naših načrtih naj bi prišli na dvajset odstotkov prodaje v štirih letih. Kuhinje spadajo v širši srednji cenovni razred, zato pričakujemo še večje učinke v prihodnosti. Predvsem zahtevajo tudi boljši poprodajni servis, kot so dostava, vnos in montaža, zato bodo ti proizvodi najprej namenjeni slovenskemu trgu, ne bomo pa se branili prodaje v tujino.«

Kaj boste najprej ponudili trgu na področju kuhinj?

»Imamo dva tipa kuhinj. Imenujeta se Urbana in Natura. Prva je v slogu čistih, jasnih linij in modernih barv, morda v bolj mestnem slogu, druga pa ima zadržane, mehke linije naravnih barv, ki so morda bolj namenjene podeželju.«

Se je gospodarska kriza v Alplesu že poslovila? Kako poslujete?

»Sredi leta smo po naših predvidevanjih dosegli dno gospodarske krize. Tako lani, kot naj bi tudi letos, smo pozitivno zaključili poslovno leto, kar gre tudi na račun racionalizacije in optimizacije celotnega poslovnega procesa. S proizvodnjo kuhinj dobivamo nov zagon, hkrati predstavljamo tudi novo linijo pohištva Globus, ki je pravi odgovor na krizo za naše kupce. S tem kosovnim programom lahko opremimo vse prostore od kleti do podstrešja. V dveh letih je sicer naša prodaja upadla za dobrih dvajset odstotkov, tudi na račun obeh programov pa upamo na vrnitev poslovanja iz leta 2008 v letu do dveh.«

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / četrtek, 2. julij 2009 / 07:00

Lahkoten poletni make up

Visoke poletne temperature ne malokrat povzročijo nadležno topljenje ličil, pri čemer je rezultat razmazan in lepljiv obraz. Da bo za vas poletje čas užitkov in neobremenjenosti, poenostavite svoj mak...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Rojstva, obletnice, slovesa

Športnike navadno opazujemo zgolj pri njihovih dosežkih, zmagah in porazih. Večinoma pa so čisto običajni fantje in dekleta, možje in žene, ki imajo podobne radosti in skrbi kot drugi.

Prosti čas / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Brat vse vidi, Brat vse ve: Zdrava ekološka cigareta

Kot kaže je izum gorenjskega inovatorja prišel v pravem času. Kadilcem bo lažje preživeti protikadilski zakon.

Prosti čas / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Nominator 232

Že nekaj časa se je govorilo, da se na Zgornjem Brniku, vasi, ki gleda proti Karavankam, prenavlja domačija, ki naj bi »dvor« postala. In tako so osmega prosinca povabili na »Zgorn´Brn´k...

Kultura / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Energija ljubezni

Pod tem naslovom Gabi Grm razstavlja v Tržiču mozaike.

Kultura / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Prišel z odhodom

V Mladinskem kulturnem centru v Kranju fotograf Janez Pelko razstavlja cikel fotografij z naslovom "Odhod".