Velikost tudi v podrobnostih
Po petnajstih letih prihaja novi Volkswagen Sharan.
Volkswagen je prvo generacijo enoprostorskega Sharana prvič predstavil leta 1995 in mu od takrat še dvakrat z lepotnimi in tehničnimi popravki podaljšal življenje. Njegov naslednik je zasnovan povsem na novo, kar je takoj vidno po sodobni, a nič vsiljivi zunanjosti. Značilno oblikovan sprednji del krasita velika žarometa z dnevnimi lučmi, ki jih sestavljajo svetleče diode, nato se motorni pokrov položno dviga v aerodinamično ugodno vetrobransko steklo, dinamične bočne linije in elegantno prirezan zadek. Predhodnika v dolžino prekaša kar za 22 centimetrov, vstopu v zadnji del kabine pa so namenjena drsna vrata na obeh bokih, ki se za doplačilo lahko odpirajo ali zapirajo tudi s pomočjo elektrike. V potniški kabini je lahko pet, šest ali sedem sedežev, pri petih je zadaj 885 litrov prostora. Motorno ponudbo sestavljajo samo novi pogonski stroji, osnovo predstavlja 1,4-litrski bencinski turbinsko podprti štirivaljnik (110 kW/150 KM). Močnejši 2,0-litrski (147 kW/200 KM) je hkrati tudi najmočnejši Sharanov motor. Poleg tega sta na voljo še dva že znana 2,0-litrska turbodizelska motorja (103 kW/140 KM in 125 kW/170 KM). Poleg šeststopenjskega ročnega si je mogoče omisliti tudi samodejni menjalnik DSG. Ob vsej opremi za varnost in udobje so v ponudbo uvrstili še dve novosti in sicer nastavitev čvrstosti podvozja na udoben in športen način in samodejni parkirni sistem, ki zna 4,95 metra dolgega enoprostorca parkirati bočno ali vzvratno. Osnovna izvedba z 1,4-litrskim bencinskim motorjem in nivojem opreme trendline, ki med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo, je naprodaj za 24.932 evrov, za izvedbo s šibkejšim 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem in opremo comfortline pa je treba odšteti 27.890 evrov.