Vitalnost športnega duha

Test: Volkswagen Polo 1,2 TSI Comfortline

Največji strup je menda v najmanjših stekleničkah in kadar ima majhen avtomobil močan motor, je primerjava povsem utemeljena. To velja tudi za Volkswagnov Polo z 1,2-litrskim turbinsko podprtim bencinskim štirivaljnikom, ki je v tem modelu po zmogljivostih tik pod vrhom razpredelnice. V sicer oblikovno dokaj zadržanem in resnem avtomobilu igra vlogo športnega animatorja, kajti treba je priznati, da je Polo v trivratni karoserijski izvedbi in s širšimi gumami vendarle videti nekoliko bolj dinamično. Seveda se je ohranil znaten oblikovni vpliv večjega brata Golfa, s katerim je prišlo nekaj svežine in tudi strogosti. Tako predvsem spredaj Polo ni preveč izviren, a je hkrati pohvalno, da se maska hladilnika, odbijači in žarometi držijo skupnega družinskega imenovalca, medtem ko na rahlo kupejevsko odsekanem zadnjem delu glavno vlogo igrajo luči s tehniko svetlečih diod.

Prostornost je pričakovana, v okvirih sivega povprečja, udobje spredaj več kot solidno, za dostop do zadnjih sedežev je treba pokazati nekaj gibčnosti. Prostorsko soliden je prtljažnik, ki z osnovno prostornino sicer ostaja tam, kjer je večina tekmecev. Tudi voznikov delovni prostor je zasnovan precej strogo, torej brez poigravanja s kakšnimi drznimi oblikovnimi ali funkcionalnimi dodatki. Uporabljeni materiali so sicer lahko za vzor marsikateremu tekmecu, tudi izdelava je v skladu z germanskim redoljubjem. Predvsem višje voznike utegne motiti sorazmerno majhno vetrobransko steklo, zaradi katerega lahko zavlada občutek utesnjenosti. Merilniki, stikala in ročice so večinoma povzeti po Golfu, tako da posebno privajanje ni potrebno, ugaja tudi dobro oprijemljivi trikraki volan.

In še enkrat o motorju: ta pogonski stroj je skupaj s šeststopenjskim menjalnikom in prožnostjo ter odzivnostjo kot nalašč za vozniške užitke in z njim je Polo prava mala zverinica, poleg tega pa tudi z zvokom iz izpušne cevi daje vedeti, da je v njem veliko energije. Potem ostane seveda samo še vprašanje o uravnoteženosti cene.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1197 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,8/ 4,5/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.818 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 16. november 2007 / 07:00

Razgibano leto za folkloriste

KUD Triglav Slovenski Javornik-Jesenice že 16 let skrbi za kvalitetno ljubiteljsko ustvarjalnost.

Objavljeno na isti dan


Kranj / ponedeljek, 1. december 2008 / 07:00

Nove tribune in garderobe

Pred kratkim sta kranjski župan Damijan Perne in Stane Remic iz Cestnega podjetja Kranj podpisala skoraj 1,3 milijona evrov vredno pogodbo za gradnjo novega objekta v športnem centru, ki naj bi bil zg...

Kronika / ponedeljek, 1. december 2008 / 07:00

Vzel monitor

Škofja Loka - Neznani storilec je v sredo brez povabila vstopil v stanovanjsko hišo v Stari Loki. Vse prostore je obrnil na glavo, nato pa odnesel LCD monitor znamke Samsung in l...

Kronika / ponedeljek, 1. december 2008 / 07:00

Zgorela kuhinja

Zgornje Bitnje - V sredo popoldne je prišlo do požara v kuhinji stanovanjske hiše v Zgornjih Bitnjah. Ogenj, ki se je razširil na kuhinjske elemente in strop, je pogasilo pet pok...

Zanimivosti / ponedeljek, 1. december 2008 / 07:00

Celovec je že prazničen

Na celovškem Novem trgu/Neuer Platz pri Zmajevem vodnjaku se je v torek že začel božično-novoletni sejem.

Zanimivosti / ponedeljek, 1. december 2008 / 07:00

Anketa: Ločani kupujejo v Kranju

Škofja Loka nima velikih nakupovalnih centrov, tudi ne konkurenčnih ponudnikov, da bi potrošniki lahko izbirali med njimi. Ali pogrešajo pestrejšo ponudbo z različnimi cenami in kje nakupujejo, če ne...