Vitalnost športnega duha

Test: Volkswagen Polo 1,2 TSI Comfortline

Največji strup je menda v najmanjših stekleničkah in kadar ima majhen avtomobil močan motor, je primerjava povsem utemeljena. To velja tudi za Volkswagnov Polo z 1,2-litrskim turbinsko podprtim bencinskim štirivaljnikom, ki je v tem modelu po zmogljivostih tik pod vrhom razpredelnice. V sicer oblikovno dokaj zadržanem in resnem avtomobilu igra vlogo športnega animatorja, kajti treba je priznati, da je Polo v trivratni karoserijski izvedbi in s širšimi gumami vendarle videti nekoliko bolj dinamično. Seveda se je ohranil znaten oblikovni vpliv večjega brata Golfa, s katerim je prišlo nekaj svežine in tudi strogosti. Tako predvsem spredaj Polo ni preveč izviren, a je hkrati pohvalno, da se maska hladilnika, odbijači in žarometi držijo skupnega družinskega imenovalca, medtem ko na rahlo kupejevsko odsekanem zadnjem delu glavno vlogo igrajo luči s tehniko svetlečih diod.

Prostornost je pričakovana, v okvirih sivega povprečja, udobje spredaj več kot solidno, za dostop do zadnjih sedežev je treba pokazati nekaj gibčnosti. Prostorsko soliden je prtljažnik, ki z osnovno prostornino sicer ostaja tam, kjer je večina tekmecev. Tudi voznikov delovni prostor je zasnovan precej strogo, torej brez poigravanja s kakšnimi drznimi oblikovnimi ali funkcionalnimi dodatki. Uporabljeni materiali so sicer lahko za vzor marsikateremu tekmecu, tudi izdelava je v skladu z germanskim redoljubjem. Predvsem višje voznike utegne motiti sorazmerno majhno vetrobransko steklo, zaradi katerega lahko zavlada občutek utesnjenosti. Merilniki, stikala in ročice so večinoma povzeti po Golfu, tako da posebno privajanje ni potrebno, ugaja tudi dobro oprijemljivi trikraki volan.

In še enkrat o motorju: ta pogonski stroj je skupaj s šeststopenjskim menjalnikom in prožnostjo ter odzivnostjo kot nalašč za vozniške užitke in z njim je Polo prava mala zverinica, poleg tega pa tudi z zvokom iz izpušne cevi daje vedeti, da je v njem veliko energije. Potem ostane seveda samo še vprašanje o uravnoteženosti cene.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1197 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,8/ 4,5/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.818 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / torek, 31. julij 2007 / 07:00

Predlog zakona o trgovini v parlament

Ljubljana - »Novi predlog zakona o trgovini je kratek in jasen,« zagotavlja minister za gospodarstvo Andrej Vizjak. Predlog zakona, ki ima skupno le 15 členov, ne predstavlja nob...

Objavljeno na isti dan


Humor / sobota, 28. avgust 2010 / 07:00

Zidarji v operacijske

V bratski redakciji smo izvedeli, da imajo v vladi že pripravljen paket ukrepov v primeru splošne zdravniške stavke in velikega odpuščanja delavcev v Vegradu.

Prosti čas / sobota, 28. avgust 2010 / 07:00

V nedeljo finalni izbor Miss Slovenije

V nedeljo ob 20. uri bo v mariborski dvorani SNG finalna prireditev za izbor Miss Slovenije 2010, ki jo bo v neposrednem prenosu možno spremljati tudi na prvem programu Televizije Slovenija.

Gospodarstvo / sobota, 28. avgust 2010 / 07:00

Gorenjska v lesni skupnosti Holz/Les

Na celovškem lesnem sejmu so v četrtek podpisali ustanovno listino čezmejne lesne skupnosti Holz/Les, ki vključuje tudi Gorenjsko.

Kamnik / sobota, 28. avgust 2010 / 07:00

Povezovalka bo odprta konec meseca

Kamnik - Gradbena dela na Lokalni povezovalni cesti B31 ali Povezovalki, kot so jo poimenovali Kamničani, so manj kot leto dni po položitvi temeljnega kamna in v dogovorjenem rok...

Bohinj / sobota, 28. avgust 2010 / 07:00

Slavko Avsenik častni občan

Na slovesnosti ob občinskem prazniku so podelili tudi priznanja letošnjim občinskim nagrajencem.