Znanilec boljših časov
Mitsubishi ASX povečuje gnečo med kompaktnimi športnimi terenci.
Japonski Mitsubishi, ki mu na stari celini v zadnjem času ni šlo najbolje, se poskuša iz krize rešiti z novimi modeli. Med prvimi iz načrta strateške preobrazbe je novi športni terenec ASX, ki so ga v konceptni podobi predstavili leta 2007 na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. ASX se z zunanjostjo, merami in voznimi lastnostmi uvršča tja, kjer so nekateri že uspeli. Kompaktni štirikolesnik je oblikovan mladostno in všečno, najhitreje je prepoznaven po sprednjem delu, kjer ima, tako kot vsi novejši Mitsubishijevi modeli, v žrelo razprostrto masko hladilnika. Prostornost potniške kabine 4,32 metra dolgega avtomobila je solidna, še bolj prepričljiv pa je prtljažnik, ki sprejme 442, s podiranjem zadnje klopi pa 1219 litrov. ASX je prvi Mitsubishijev model z novim hišnim štirivaljnim turbodizelskim motorjem. Z 1,6 litra gibne prostornine razvije 85 kilovatov (116 KM) pri pogonu na sprednji kolesni par, oziroma 110 kW (150 KM), ko se s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika navor prenaša na vsa štiri kolesa. Enako velja za 1,6-litrski bencinski motor, ki so ga za novinca temeljito posodobili in zdaj razvije 86 kilovatov (117 KM), ima pa petstopenjski ročni menjalnik. Štirikolesni pogon deluje samodejno, voznik z vrtljivim gumbom lahko izbere dvo- ali štirikolesni pogon, v pomoč pri speljevanju v strmini mu je tudi asistenčni zadrževalni sistem.
Z osnovnim nivojem opreme ima ASX sistem za nadzor zdrsa, devet zračnih blazin in zaves, klimatska naprava in tako naprej. Za najcenejšo izvedbo z bencinskim motorjem so pri uvozniku AC Konim določili ceno 18.990, za najdražjega s turbodizelskim pa je treba odšteti 30.290 evrov.