Veter ali steklo nad glavo
Šesti član družine Renaulta Megana je Coupe-Cabriolet.
Pri Renaultu so ob predstavitvi novega Megana obljubili, da bo v družini šest karoserijskih različic. Poldrugo leto so rabili pri francoskem Renaultu, da so za družinsko mizo posedli tudi križanca med kupejem in kabrioletom, ki ima sicer že kar solidno tradicijo. Prejšnja generacija tega avtomobila je imela na evropskih trgih desetino tržnega deleža, kupci v Sloveniji pa so bili bolj naključni.
Morda bo s prihodom novinca kaj drugače, saj je njegova zunanjost precej bolj privlačna. Stekleno zložljivo streho so naredili pri nemškem specialistu Karmannu, tehta 110 kilogramov in se s pomočjo elektrificiranega hidravličnega mehanizma v prtljažnik zloži v 21 sekundah. Ko je nad avtomobilom odprto nebo, je v prtljažniku 211 litrov prostora, ko je razprta nad kabino pa 417. Coupe-cabriolet je sicer namenjen štirim potnikom, a sta dva, ki sedita zadaj, bolj na tesnem, kar pa pri tovrstnih avtomobilih ni nobeno presenečenje. Armaturna plošča je enaka kot v drugih različicah Megana, za doplačilo pa si je mogoče omisliti usnjeno oblazinjenje.
Slovenskim kupcem bosta namenjena dva bencinska in dva dizelska motorja, paleto začenja 1,6-litrski bencinski (81 kW/110 KM), sledi turbinsko podprti 1,4-litrski (96 kW/130 KM). Oba turbodizelska motorja sta 1,9-litrska (81 kW/110 KM in 96 kW/130 KM), šibkejši bo prvič na voljo tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.
Najcenejši Megane coupe-cabriolet je naprodaj za 24.100 evrov, cene pa se nato vzpnejo do 27.250 evrov.