Za navijače dobro poskrbljeno
Po začetnem navdušenju se je za pot proti Južni Afriki sicer odločilo malo Gorenjcev, zato pa so se tisti, ki navijajo doma, lahko dobro založili z navijaškimi rekviziti pa tudi novimi televizijskimi sprejemniki.
Kranj – Po prvi zmagi naše reprezentance nogometna evforija še narašča, pred današnjo novo tekmo proti ekipi ZDA (začela se bo ob 16. uri) pa je le še malokdo, ki so ga dogodki na jugu črne celine pustili hladnega. Mnogi večino popoldnevov in večerov preživljajo pred televizijskimi zasloni. »Prodaja televizorjev, predvsem LCD televizorjev z boljšo ločljivostjo, se je v zadnjem času precej povečala, lahko rečem, da kar za okoli petdeset odstotkov,« je povedala poslovodkinja ene od bolj znanih tehničnih trgovin na Jesenicah Jasmina Tahirović.
Tudi trgovci, ki prodajajo športne pripomočke in opremo, so zadovoljni z izkupičkom. »Seveda se vpliv nogometnega prvenstva pozna tudi v naši trgovini. Vendar pa še ni ničesar zmanjkalo, saj smo se na povpraševanje dobro pripravili in se že zgodaj založili z vso opremo. Največ prodamo dresov, majic z napisom Slovenija, pa tudi bidonov, zastavic, kapic, piščalk in okraskov za avtomobile. Po prvi zmagi je bilo navdušenje še večje, če bodo naši nogometaši še zmagovali, bomo zagotovo še dobro prodajali,« je povedal Elvis Radončič, poslovodja ene največjih športnih trgovin v Kranju.
Kot nam je uspelo izvedeti v nekaterih gorenjskih podjetjih, naj bi se odsotnost z dela v zadnjih dneh ne poznala preveč, pa tudi tistih, ki so z Gorenjske odpotovali na pot v Južno Afriko, ni prav veliko. »V naši poslovalnici se je za odhod na svetovno prvenstvo zanimalo kar precej ljudi, vendar pa so bili pogoji prodaje aranžmajev dolgo nejasni, mnoge pa so nato odvrnile visoke cene. To pa ni čudno, saj je samo letalska karta za Južno Afriko prek tisoč evrov, cene tudi sicer dragih hotelov v tej državi pa so v času prvenstva močno poskočile. Tako smo manjše agencije te aranžmaje slabo prodajale, mi smo posredovali le pri prodaji za skupino navijačev iz Žirov,« je povedal Bojan Buden iz ene od škofjeloških turističnih agencij. »Težko je oceniti, koliko Slovencev je te dni potovalo proti Južni Afriki, saj jih je šlo kar precej v lastni režiji. Prek agencij so večino šli tisti, ki so bili nagrajeni v različnih nagradnih igrah podjetij, saj so bile cene visoke. Za ogled ene tekme je bilo treba odšteti okoli tisoč petsto evrov, za daljše bivanje in ogled večjih tekem pa še precej več,« je povedal Urban Baloh iz ene naših največjih turističnih agencij iz Domžal, ki organizira aranžmaje za najrazličnejše športne prireditve.