Romunsko dvigovanje prahu
Dacia z Dusterjem vstopa v razred manjših terencev.
Čeprav so pred leti, ko je francoski Renault prevzel napol propadlo romunsko Dacio, številni dvomili, da bodo avtomobili iz tovarne Pitestiju lahko resni tekmeci uveljavljenim avtomobilskim imenom, se je zgodilo ravno to. Po nizu novih modelov, začenši z limuzinskim Loganom, ter v nadaljevanju z velikoprostorskim Loganom MCV ter dvema dostavnima različicama ter kombilimuzinskim Sanderom, zdaj iz Dacie prihaja še njihov prvi športni terenec z imenom Duster. Avtomobil je že na prvi pogled prepoznaven, prednji del izžareva robustnost, široka blatnika, mogočna kromirana maska in zajeten odbijač z zaščito spodnjega ustroja nakazujejo terenske zmožnosti Dusterja. Pogled s strani razkriva velik odmik od tal, poudarjene blatnike in zaščitne obloge in voznika kar vabi k spoprijemanju z najbolj težavnimi cestišči in potmi. Avtomobil z dolžino 4,31 metra in širino 1,82 metra ima okrepljeno podvozje, ki je prilagojeno uporabi na slabih cestiščih in poteh z velikim odmikom od tal (več kot 20 centimetrov) in širokima manevrskima kotoma (vstopni kot je 30 stopinj, sestopni kot pa več kot 35 stopinj). Pogonu so namenjeni trije različni motorji, 1,6-litrski je bencinski (81 kW/110 KM), ostala dva pa sta 1,5-litrska turbodizelska (63 KW/85 KM in 77 kW/105 KM), na voljo bodo različice s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Na slovenske ceste Duster vozi z začetno ceno 9.990 evrov.