Pravočasen skok na vrtiljak

Test: Kia Cee´d 1.6 CRDi LX City

Morda je bilo skoraj malce presenetljivo, da so se pri Kii tako kmalu lotili osvežitvenega posega na njihovem trenutno najbolj priljubljenem modelu. Toda avtomobilski vrtiljak se vrti hitro in kdor zamuja, težko skoči nanj. Po drugi strani prenova Cee'da ni bila tako obsežna, da bi bilo mogoče govoriti o novem ali povsem spremenjenem avtomobilu, ampak le o dobro načrtovanem evolucijskem ciklusu.

Ker pogosto najprej kupujejo oči, je Cee'd dobil nekaj lepotnih popravkov, ki so vidni predvsem na sprednjem delu. Tam je zdaj nameščena nova maska hladilnika, ki je spremenjena v slogu novejših modelov, na obeh straneh pa jo omejujeta na novo oblikovana žarometa. Nos je zato videti manj napadalen, vendar bolj skladen, sicer pa s skladnimi oblikovnimi potezami ta avtomobil že doslej ni imel težav. Oblikovalci so dobro razumeli, kaj hočejo evropski kupci, seveda pa je res, da Cee'd s svojo zunanjostjo ne sproži globokega dihanja, ampak le simpatije, ki gredo naprej bolj zaradi racionalnosti. Petvratna kombilimuzina, ki je ena od treh mogočih karoserijskih različic, se lahko pohvali s solidno prostornostjo in udobjem, nekoliko moti le sorazmerno nizko sedenje. Dobro je poskrbljeno tudi za prtljago, v zadku je namreč 340 litrov prostora za kovčke in torbe, s podrtimi naslonjali zadnje klopi tudi za kakšen kos domačega tovora. Pozitivna presenečenja se nadaljujejo tudi za volanom, kjer voznika pričaka na novo urejena in preglednejša armaturna plošča ter bolje oprijemljiv volanski obroč. Sem in tja je treba z očmi še iskati kakšno stikalo, a na splošno je voznikovo delovno mesto urejeno, zraven pa sodi še nekaj opreme, ki v današnjem času postaja vse bolj umevna.

Z že znanim 1,6-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom je Cee'd tudi vozno prepričljiv avtomobil. Motor v močnejši izvedbi premore zadosti energije za uglajeno in dinamično vožnjo, za kar ima po novem zasluge tudi nov šeststopenjski menjalnik. Ob zgledni kultiviranosti in ekonomičnosti drugih pričakovanj tako skoraj ni. In tega se strategi južnokorejske avtomobilske znamke očitno zavedajo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1582 ccm

Največja moč pri v/min: 85 kW/115 KM

Najvišja hitrost: 188 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,3/ 4,0/ 4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 16.158 EUR

Uvoznik: KMAG, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Mularija / četrtek, 9. julij 2009 / 07:00

Otroška peresa

Matic in kača Staša Matic je bil ves vesel, ko je dobil kačo Stašo. Ko se je z njo sprehajal po mestu, so ju vsi čudno gledali. Ampak Matic se ni oziral na to, kaj po...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / ponedeljek, 4. december 2017 / 19:53

Čebela, ki ne piči

V Čebelarskem muzeju v Radovljici ta čas ni videti pravih, živih čebel, a je v bogati muzejski zbirki kljub temu na ogled marsikaj zanimivega. Posebno najmlajši radi »gledajo« tudi z rokami, zato s...

GG Plus / ponedeljek, 4. december 2017 / 19:50

Solidarnost, ne dobrodelnost

V Infocentru Triglavska roža Bled so predvajali dokumentarni film Route to connect (Pot povezovanja), ki prikazuje potovanje skupine umetnikov po balkanski begunski poti, a v obratni smeri.

GG Plus / ponedeljek, 4. december 2017 / 19:50

Kuga se vrača

Ta nevarna nalezljiva bolezen še vedno ogroža zlasti nerazviti svet.

Gospodarstvo / ponedeljek, 4. december 2017 / 19:49

V mehanični delavnici od malega

Na letošnjem tekmovanju Mehanik leta je zmagal Robert Eržen, ki na Grencu pri Škofji Loki vodi lasten avtoservis. Zmaga mu pomeni osebno potrditev, da gre v pravo smer.

Gospodarstvo / ponedeljek, 4. december 2017 / 19:48

Se smrekov lubadar vendarle umirja?

Po podatkih Zavoda za gozdove Slovenije se je letos količina od lubadarja napadenih dreves v primerjavi z lani povečala le na blejskem in slovenjegraškem gozdnogospodarskem območju, povsod drugje pa s...