Kar dve nagradi red dot na Gorenjsko
Junija bodo podelili eno največjih in najprestižnejših mednarodnih priznanj za oblikovanje red dot dvema gorenjskima podjetjema: Alpini in Elanu.
Žiri, Begunje – Kdor zna, pa zna, bi lahko vzkliknili ob dveh ponedeljkovih vesteh o tem, da bosta v začetku julija v nemškem Essnu kar dve gorenjski podjetji prejeli eno največjih in najprestižnejših mednarodnih priznanj za oblikovanje red dot. V kakšni svetovni konkurenci zmagujeta, in to celo ne prvič, najbolje povedo podatki o tem, da je bilo za te oblikovalske nagrade prijavljenih 4252 izdelkov 1636 podjetij iz 57 držav. Alpina, največji proizvajalec čevljev za smučarski tek, bo nagrado red dot prejela že tretjič zapored, tokrat za čevlje za smučarski tek Promise, Elan pa po prvi nagradi leta 2007 za tekmovalne slalomske smuči serije SLX WaveFlex. Oba izdelka sta pripravljena za prihodnjo zimsko sezono in bosta v prodaji jeseni.
Čevlji za smučarski tek Promise so delo vodje projekta Igorja Zupana, industrijskih oblikovalcev Studia Jure Miklavc in številnih strokovnjakov Alpine ter zunanjih sodelavcev. Videz čevlja sovpada z njegovo asketsko vsebino, je izčiščen in brez nepotrebnih elementov ter zato generičen in v enotni podobi uporabljen kot ženski, moški ali otroški model. Ima zelo dobre tehnične in termične lastnosti, ne prepušča vode in omogoča dihanje, je udoben in se prilagaja različnim oblikam stopal. Zasnova, najboljši materiali in tehnologija izdelave omogočajo, da je čevelj po uporabi skoraj popolnoma razgradljiv.
Smuči Elan SLX WaveFlex je v sodelovanju z razvojem Elana oblikoval Gigo design. Ob tem je Luka Grilc, produktni vodja Elana, povedal: »Proces oblikovanja smuči je zelo zahteven in vključuje veliko vložkov, ki jih je treba obravnavati pred uvedbo izdelka na trg. Odločitve morajo biti drzne, a usklajene. Ravno v tem pa je tudi skrivnost napredka in uspeha. Še bolj pomembno pa je dejstvo, da so ključne strateške komponente Elanovih izdelkov - oblikovanje, inovativnost in vozne lastnosti - v ospredju, in to se na koncu odraža v prodaji in navdušujočem odzivu naših kupcev.«