Mladostna drža v srednjih letih

Test: Citroën C4 VTi 120 Exclusive

Francoski Citroën je z modelom C4 pred nekaj leti skušal postaviti nova merila v spodnjem srednjem razredu, ali pa vsaj pokazati, da je njihova filozofija opazno drugačna od konkurence. A s tem so prevzeli tudi tveganje, da avtomobil ne bo ravno v vrhu prodajnih lestvic. Seveda pa Francozom ostajajo v tolažbo številni naslovi svetovnih in konstruktorskih prvakov v reliju.

No, tudi več kot milijon prodanih primerkov do konca lanskega leta ni ravno slab rezultat, vsekakor pa je C4 že v zreli življenjski dobi in je bil potreben kozmetičnih in tehničnih popravkov. Vsaj na zunanjosti petvratne kombilimuzine so spremembe sorazmerno majhne, še najbolj očitno izstopa spremenjena maska hladilnika, ki jo na straneh spremljata izrazitejša žarometa, na novo pa so ukrojili tudi sprednji odbijač in rahlo spremenili zadnje luči.

Z izjemo sredinske konzole je v notranjosti vse ostalo bolj ali manj nedotaknjeno. To pomeni, da so za voznika ohranili volanski obroč s fiksno sredico, na kateri je preveč stikal in dobro viden digitalni zaslon pod sredino vetrobranskega stekla. Potnikom je v najboljšem paketu opreme namenjeno mehko oblazinjenje sicer dobro odmerjenih sedežev, sicer pa se C4 v prostorskem smislu zlahka kosa z najbližjimi tekmeci.

Precej več zanimivega je s prenovo prišlo pod motorni pokrov. Novi 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki »diha« brez pomoči turbinskega polnilnika, idejno pa je nastal v glavah inženirjev iz bavarskega BMW. Ta motor je avtomobilu ustreznejši, kot so bili prejšnji, postreže s simpatičnim zvokom in solidnimi zmogljivostmi. Hkrati voznik zazna dovolj moči in potrebo po šesti prestavi, kar bi pripomoglo k znižanju hrupa in porabe goriva. Skratka, C4 je tudi s tem motorjem dobil tisto, kar mu je pred prenovo manjkalo, še vedno pa ne vsega, kar bi ga lahko izstrelilo proti vrhovom prodajnih lestvic.

Zato je jasno, da lahko nastopa predvsem s svojo mladostno podobo, ki jo ohranja tudi v srednjih letih. Za vse drugo bo priložnost v naslednji generaciji, ki je že v zaključni razvojni fazi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.250 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / torek, 11. avgust 2015 / 10:00

Prihodnost je v naših rokah

Objavljeno na isti dan


Kranj / četrtek, 8. september 2016 / 15:00

Pohvala za Medobčinski inšpektorat Kranj

Kranj – V jeseniški dvorani Kolpern je konec avgusta potekalo izobraževanje redarjev in inšpektorjev občinskih in medobčinskih inšpektoratov in redarstev Slovenije. Udeleženci so se seznanili z izb...

Rekreacija / četrtek, 8. september 2016 / 14:59

Je b'lo pasje vroče

Storžič (2132 m) – Gora piramidaste oblike je priljubljen vrh v vseh letnih časih. Gora, ki je na vseh panoramskih razglednicah Kranja.

Slovenija / četrtek, 8. september 2016 / 14:57

Zasvojeni z igrami

Dva in pol odstotka slovenskih osmošolcev ustreza diagnozi zasvojenih z računalniškimi igrami. Med delovnimi dnevi temu namenijo kar 5,4 ure na dan, ob koncu tedna pa 6,9 ure na dan.

Tržič / četrtek, 8. september 2016 / 14:57

Prvi jesenski Alzheimer café

V Domu Petra Uzarja v Tržiču bo 29. septembra ob 17. uri na temo Skrb za svojce z demenco v domačem okolju predavala Barbara Pajk, diplomirana medicinska sestra in magistrica zdravstvene nege.

Rekreacija / četrtek, 8. september 2016 / 14:56

Osteoporoza ne izbira let

Zanimivo, da o nekaterih boleznih ne razmišljamo, dokler ne potrkajo na vrata. Po vsej verjetnosti velika večina ženske populacije ve, kakšna bolezen je osteoporoza, dejstvo, da za osteoporozo lahk...