Mladostna drža v srednjih letih

Test: Citroën C4 VTi 120 Exclusive

Francoski Citroën je z modelom C4 pred nekaj leti skušal postaviti nova merila v spodnjem srednjem razredu, ali pa vsaj pokazati, da je njihova filozofija opazno drugačna od konkurence. A s tem so prevzeli tudi tveganje, da avtomobil ne bo ravno v vrhu prodajnih lestvic. Seveda pa Francozom ostajajo v tolažbo številni naslovi svetovnih in konstruktorskih prvakov v reliju.

No, tudi več kot milijon prodanih primerkov do konca lanskega leta ni ravno slab rezultat, vsekakor pa je C4 že v zreli življenjski dobi in je bil potreben kozmetičnih in tehničnih popravkov. Vsaj na zunanjosti petvratne kombilimuzine so spremembe sorazmerno majhne, še najbolj očitno izstopa spremenjena maska hladilnika, ki jo na straneh spremljata izrazitejša žarometa, na novo pa so ukrojili tudi sprednji odbijač in rahlo spremenili zadnje luči.

Z izjemo sredinske konzole je v notranjosti vse ostalo bolj ali manj nedotaknjeno. To pomeni, da so za voznika ohranili volanski obroč s fiksno sredico, na kateri je preveč stikal in dobro viden digitalni zaslon pod sredino vetrobranskega stekla. Potnikom je v najboljšem paketu opreme namenjeno mehko oblazinjenje sicer dobro odmerjenih sedežev, sicer pa se C4 v prostorskem smislu zlahka kosa z najbližjimi tekmeci.

Precej več zanimivega je s prenovo prišlo pod motorni pokrov. Novi 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki »diha« brez pomoči turbinskega polnilnika, idejno pa je nastal v glavah inženirjev iz bavarskega BMW. Ta motor je avtomobilu ustreznejši, kot so bili prejšnji, postreže s simpatičnim zvokom in solidnimi zmogljivostmi. Hkrati voznik zazna dovolj moči in potrebo po šesti prestavi, kar bi pripomoglo k znižanju hrupa in porabe goriva. Skratka, C4 je tudi s tem motorjem dobil tisto, kar mu je pred prenovo manjkalo, še vedno pa ne vsega, kar bi ga lahko izstrelilo proti vrhovom prodajnih lestvic.

Zato je jasno, da lahko nastopa predvsem s svojo mladostno podobo, ki jo ohranja tudi v srednjih letih. Za vse drugo bo priložnost v naslednji generaciji, ki je že v zaključni razvojni fazi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.250 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / torek, 2. julij 2019 / 22:09

Tanja odgovarja

Pišem vam v upanju, da mi vsaj malo razjasnite nebo. Kaj me čaka v bližnji prihodnosti in na kaj naj še posebej usmerim svojo pozornost, da bom končno prišla do želenega cilja? Hvala in ve...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sreda, 20. julij 2022 / 12:51

Za bone največ v hotele

Večino turističnih bonov so upravičenci unovčili v hotelih, povprečna vrednost unovčenega bona pa je znašala skoraj 142 evrov. Te in še nekatere zanimive statistične podatke so posredovali s Finančne...

Zanimivosti / sreda, 20. julij 2022 / 12:49

V nedeljo je bil dan sladoleda

Kranj – Vsako tretjo nedeljo v juliju praznujejo ljubitelji sladoleda, saj zaznamujemo svetovni dan sladoleda. Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije si povprečen Slovenec doma privošč...

Kronika / sreda, 20. julij 2022 / 12:47

Pogrešanega Kranjčana našli mrtvega

Kranj – S Policijske uprave Kranj so preklicali iskanje Igorja Sajovica iz Kranja, ki so ga pogrešali od 15. maja. V nedeljo so ga našli mrtvega. Na kraju ni bilo sumljivih okoliščin, policisti pa...

Kultura / sreda, 20. julij 2022 / 12:40

V spomin vsem kristinam

V nedeljo je v Šmelovem vrtu v Kropi prvič »zasvetila« nova pesniška nagrada kresníce, ki so jo pripravili v gibanju Kultura – Natura Slovenija. Za pesniško zbirko Sled ognjenega svinčnika jo je preje...

Zanimivosti / sreda, 20. julij 2022 / 12:30

Koruzni labirint tudi v Kranju

Obiskali smo koruzni labirint, ki so ga letos prvič postavili tudi v Kranju. Prvi koruzni labirint je nastal pred petimi leti na Štajerskem kot projekt aktivnega preživljanja prostega časa v naravi.