Mladostna drža v srednjih letih

Test: Citroën C4 VTi 120 Exclusive

Francoski Citroën je z modelom C4 pred nekaj leti skušal postaviti nova merila v spodnjem srednjem razredu, ali pa vsaj pokazati, da je njihova filozofija opazno drugačna od konkurence. A s tem so prevzeli tudi tveganje, da avtomobil ne bo ravno v vrhu prodajnih lestvic. Seveda pa Francozom ostajajo v tolažbo številni naslovi svetovnih in konstruktorskih prvakov v reliju.

No, tudi več kot milijon prodanih primerkov do konca lanskega leta ni ravno slab rezultat, vsekakor pa je C4 že v zreli življenjski dobi in je bil potreben kozmetičnih in tehničnih popravkov. Vsaj na zunanjosti petvratne kombilimuzine so spremembe sorazmerno majhne, še najbolj očitno izstopa spremenjena maska hladilnika, ki jo na straneh spremljata izrazitejša žarometa, na novo pa so ukrojili tudi sprednji odbijač in rahlo spremenili zadnje luči.

Z izjemo sredinske konzole je v notranjosti vse ostalo bolj ali manj nedotaknjeno. To pomeni, da so za voznika ohranili volanski obroč s fiksno sredico, na kateri je preveč stikal in dobro viden digitalni zaslon pod sredino vetrobranskega stekla. Potnikom je v najboljšem paketu opreme namenjeno mehko oblazinjenje sicer dobro odmerjenih sedežev, sicer pa se C4 v prostorskem smislu zlahka kosa z najbližjimi tekmeci.

Precej več zanimivega je s prenovo prišlo pod motorni pokrov. Novi 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki »diha« brez pomoči turbinskega polnilnika, idejno pa je nastal v glavah inženirjev iz bavarskega BMW. Ta motor je avtomobilu ustreznejši, kot so bili prejšnji, postreže s simpatičnim zvokom in solidnimi zmogljivostmi. Hkrati voznik zazna dovolj moči in potrebo po šesti prestavi, kar bi pripomoglo k znižanju hrupa in porabe goriva. Skratka, C4 je tudi s tem motorjem dobil tisto, kar mu je pred prenovo manjkalo, še vedno pa ne vsega, kar bi ga lahko izstrelilo proti vrhovom prodajnih lestvic.

Zato je jasno, da lahko nastopa predvsem s svojo mladostno podobo, ki jo ohranja tudi v srednjih letih. Za vse drugo bo priložnost v naslednji generaciji, ki je že v zaključni razvojni fazi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.250 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranjske novice / petek, 30. oktober 2020 / 07:00

Kranjske novice, št. 5

Kranjske novice, 30. oktober 2020, št. 5

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / ponedeljek, 30. marec 2009 / 07:00

S kopalkami v stolp

Vodovodni stolp so prejšnji petek odprli za javnost. Številni obiskovalci so prišli uživat v razgledu, predvsem pa so prišli pogledat, kaj neki se skriva v stolpu.

Šport / ponedeljek, 30. marec 2009 / 07:00

Padalstva ne zamenja za nič

Kranjčanka Maja Sajovic se je pred dnevi s svetovnega prvenstva v paraskiju vrnila s srebrno kolajno, enako odličje je osvojila na domačem državnem prvenstvu, obakrat pa jo je premagala le Irena Avbel...

Gospodarstvo / ponedeljek, 30. marec 2009 / 07:00

Nepremičninski trg znova spi

Po ponovoletnem razgibanem prometu z nepremičninami, predvsem veliko ogledi, je marca trg znova nekoliko zastal. Nihanje prometa naj bi zaznamovalo leto 2009.

Gospodarstvo / ponedeljek, 30. marec 2009 / 07:00

Za Soro predlagana likvidacija

Medvode – V petek, 24. aprila, bo skupščina medvoške tovarne pohištva Sora, na njej bodo obravnavali predlog za likvidacijskega postopka. Upravni odbor te družbe, v kateri je zap...

Zanimivosti / ponedeljek, 30. marec 2009 / 07:00

Presrečni mamici velikih družin

Marijo Kern in Marijo Šenk smo na materinski dan obiskali v kranjski porodnišnici. V obeh družinah sta se rodila osma otroka.