Zapuščina ni vse, pomaga pa
Subaru postavlja na ceste peto generacijo modelov Legacy in Outback.
Za avtomobilske čase že precej davnega leta 1989 je japonski Subaru zaoral ledino s štirikolesno gnanim modelom Legacy. Na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu je bila predstavljena že peta generacija. Tokrat so pri Subaruju poskrbeli, da je avtomobil povsem nov od koles do strehe, od prejšnje generacije so ostali le motorji in stalni simetrični štirikolesni pogon. Oblikovalci so zrisali zunanjost, ki se nekoliko odmika od nekdanje daljnovzhodne togosti in ni več le evolucijska razvojna stopnja. Poleg tega sta oba modela Legacy in njegov bolj terensko zasnovani dvojček Outback pridobila nekaj dodatnih dolžinskih centimetrov, s tem pa tudi več notranjega prostora in udobja. Precej svežine so oblikovalci vnesli tudi na armaturno ploščo, v celem pa avtomobil daje videz kakovostne izdelave. Ob dobri serijski založenosti z opremo za varnost in udobje, je pri višjih paketih lahko vključena kamera za vzvratno vožnjo, navigacijska naprava in tako naprej.
Subarujeva stalnica ostajajo bokserski motorji; Legacyja poganjata 2,0-litrski bencinski in še vedno edini 2,0-litrski bokserski turbodizelski stroj; oba razvijeta enako moč 110 kilovatov (150 KM) in visok navor pri nizkih vrtljajih. Novost sta šeststopenjski ročni menjalnik in samodejni z elektronskim nadzorom in možnostjo ročnega pretikanja.
Outback ima poleg nekoliko dvignjene karoserije, poudarjenih odbijačev in dodatnih bočnih letev, pod motornim pokrovom tudi močnejša stroja. 2,0-litrski turbodizelski bokser je enak kot v Legacyju, zraven pa sta še 2,5-litrski bencinski štirivaljnik s 123 kilovati (167 KM) in 3,6-litrski šestvaljnik, ki razvije 190 kilovatov (258 KM).
Ljubljansko podjetje Interservice, ki ima pri nas vlogi Subarujevega zastopnika in uvoznika, osnovno izvedbo Legacyja prodaja za 33.390 evrov, za najcenejšega Outbacka pa hočejo 41.990 evrov.