Prebujanje hotelske ponudbe
Po zaprtju hotela Jelen je Kranju ostal le še en mestni hotel. Z vložki skupine GBD naj bi gorenjsko središče s Hotelom Creino dobilo prvovrstno hotelsko ponudbo.
Kranj – Skupina GBD je leta 2001 postala solastnica kranjskega hotela Creina. »Za nakup smo se odločili z zavedanjem, da bodo za normalno poslovanje potrebni veliki finančni vložki,« pravi Ani Klemenčič, izvršna direktorica GBD Skupine iz Kranja, ki takratno odločitev označi za lokalpatriotsko: »Smo domačini, lokacija je izjemna, predstavljali smo si, da bomo lahko obnovili tudi zunanjost in dali Kranju nov in moderen hotel.«
Sledilo je razočaranje, saj so ugotovili, da sta zunanja fasada in parkirišče zaščitena kot kulturni spomenik. »Od nakupa vsa leta vlagamo skoraj celoten dobiček GBD Gorenjske borzno posredniške družbe v obnovo hotela, od strehe, ki je puščala, sanacije betonskih delov, inštalacij in izolacije do obnove vseh sob, nove restavracije in kuhinje,« pojasnjuje Klemenčičeva. Hotel je ves ta čas obratoval, še danes pa obnova ni končana. Na vrsti so še kletni prostori in okolica, hotel bo dobil tudi novo celostno grafično podobo.
Hotel Creina sicer v tem času ne prinaša dobička, nasprotno, zahteval bo še veliko finančnega vložka. »Razmišljamo o centru dobrega počutja ter večnamenskem prireditveno-kongresnem prostoru v kombinaciji s čudovito teraso, ki gleda na Savo in Šmarjetno goro,« pojasnjuje direktorica. Na ta način naj bi v mestni hotel privabili poslovneže, želijo si tudi več turistov, dnevnih in prehodnih gostov, tudi tistih, ki bi iz Kranja spoznavali lepote Slovenije. Hotel Creina v tem trenutku ne dosega praga rentabilnosti. Kdaj ga bo, je odvisno od splošnega razvoja turizma, od okrevanja kranjskega gospodarstva, morda od pomoči Mestne občine Kranj pri krepitvi dejavnosti, ki spodbujajo turizem, pri ustvarjanju podjetništvu prijaznega okolja in oživljanja kranjskega mestnega jedra, prek katerega bi v mesto in tudi Hotel Creina privabili obiskovalce.
»Žal danes zaradi gospodarske situacije čas ni naklonjen oživljanju turizma. Dlje časa že privabljamo najemnika za del pritličja, zamislili smo si, da bi ga zapolnili s cvetličarno, v del pa bi radi uvrstili frizerski ali kozmetični salon. Najemnik bi lahko za razstavni prostor izkoristil hotel, tudi zunanjost, kar bi bilo zelo zanimivo, vendar trenutno padec prometa pri cvetličarjih večino odvrača od tovrstnih investicij,« pojasnjuje Ani Klemenčič. Zato pa v Skupini GBD vlagajo v izobraževanje zaposlenih, prek katerega želijo ustvariti prvovrsten hotel z odlično ponudbo. Tako domači gosti že poznajo kulinarično ponudbo, kosilo obiskovalci lahko naročijo tudi prek svetovnega spleta.